صنعتگران حوزه چاپ و بسته بندی  در تهران گردهم می آیند

صنعتگران حوزه چاپ و بسته بندی در تهران گردهم می آیند

تهران - ایرنا - صنعتگران و هنرمندان حوزه چاپ و بسته بندی از ایران و سایر کشورهای خارجی هفته آینده در تهران گرد هم می آیند تا بیست و یکمین نمایشگاه بین

به گزارش ایرنا از ستاد خبری بیستمین و یکمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته؛ این نمایشگاه با حضور و مشارکت بیش از 450 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 15 کشور جهان، از ششم تا نهم دی ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.
در این نمایشگاه بزرگ،330 شرکت داخلی و بیش از 120 شرکت خارجی، ضمن عرضه جدیدترین و نوین ترین دستگاههای چاپ ، دستگاههای بسته بندی، دستگاهها و تجهیزات کدگذاری، دستگاههای پلمپ صادراتی و کالاها و اجناس مخصوص بسته های داخلی و صادراتی ؛ روش های نوین بسته بندی کالاها برای جذب مخاطبان و بازارهای صادراتی را نیز ارائه خواهند کرد.
بیستمین و بیکمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران امسال شاهد رشد چشمگیر شرکت های داخلی و خارجی است بطوری که شرکت های خارجی امسال حدود 80 درصد رشد یافته است. در بخش شرکت های داخلی نیز استقبال برای حضور در این نمایشگاه به حدی است که سالن های نمایشگاه از دو ماه قبل از رسیدن زمان برگزاری نمایشگاه تکمیل شده و 170 شرکت نیز در نوبت جایگزینی قرار گرفته اند.
چین، تایوان، ترکیه، اسپانیا، ایتالیا، کانادا، کره جنوبی، هند، ژاپن، سوئد ، اتریش، آلمان و فرانسه کشورهائی هستند که در بیستمین و یکمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران، حضور و مشارکت دارند.
این نمایشگاه از سوی شرکت صنوف تهران و خدمات فنی ایران و با همکاری و مشارکت اتحادیه صنف چاپخانه داران، اتحادیه لیتوگرافان، اتحادیه صحافان و انجمن کارتن ورق ایران و در 11 سالن اصلی و بزرگ محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران در فضائی بالغ بر 38 هزار متر مربع برگزار خواهد شد.
35 درصد از فضای نمایشگاه امسال در اختیار بخش ماشین آلات چاپ؛ 30 درصد در اختیار ماشین آلات بسته بندی و 35 درصد دیگر نیز در اختیار بخش های مرتبط با این حوزه قرار گرفته است.
ماشین آلات صنعت چاپ بسیار سنگین و دارای قطعات و بخش های بسیاری است و نمی توان آن را در مدت کوتاهی سرهم کرد ، اما با این وجود در نمایشگاه امسال شاهد حضور تعداد زیادی از آنها خواهیم بود.
در حاشیه این نمایشگاه یک همایش علمی و چهار کارگاه تخصصی در زمینه های مختلف صنعت چاپ و بسته بندی و نقش و جایگاه مهم آن در توسعه صنعتی و صادراتی کشور، برگزار خواهد شد.
قرار است در طول چهار روز برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته؛ چهار هیات تجاری و بازرگانی از کشورهای ترکیه، هند، عراق، افغانستان ، امارات و چین از آن بازدید کنند.
آموزش پیشرفته اپراتوری چاپ همزمان نیز امسال در محل نمایشگاه ارائه و به متخصصان صنعت چاپ کشور که در این دروه چهر روز شرکت کنند گوهینامه برتر چاپ اوپراتوری داده خواهد شد.
بیستمین و یکمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته از 6 تا 9 دی ماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.
اقتصام(2)9123**1558