محورهای خراسان رضوی کماکان زیر باران، برف و مه

محورهای خراسان رضوی کماکان زیر باران، برف و مه

همشهری‌آنلاین: مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کرد: بارش باران، برف و مه گرفتگی در محورهای استان خراسان رضوی که از روز گذ

محورهای خراسان رضوی کماکان زیر باران، برف و مه آب و هوا > پیش‌بینی - همشهری‌آنلاین:
مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کرد: بارش باران، برف و مه گرفتگی در محورهای استان خراسان رضوی که از روز گذشته آغاز شده است همچنان ادامه دارد.

بر اساس گزارش این مرکز، هم اکنون گردنه بنی‌تاک در محور تربت جام به صالح آباد و منطقه احمدآباد (باغچه - نیشابور و باغچه - تربت حیدریه) شاهد بارش برف است.

بنابراین گزارش، بارش باران در شهرها و محورهای تربت جام، تربت حیدریه، قوچان، خواف، صالح آباد، فریمان، نیشابور، باخرز و مشهد ادامه دارد که سبب کاسته شدن از سرعت حرکت خودروها در این محور شده است.

در گردنه گوجگی (محور مشهد- کلات) گردنه مزداوند (محور مشهد- سرخس) و گردنه شریف آباد (محور باغچه- نیشابور) نیز پدیده مه گرفتگی مشاهده می شود.

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از تمامی رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف استان را دارند، درخواست کرد قبل از حرکت از آخرین وضعیت مسیر تردد خود اطلاع یابند، ضمن این که بنابر اعلام این مرکز، نیروهای راهداری در همه محورهای استان به صورت فعال و برای تأمین امنیت تردد مسافران حضور دارند.