نتیجه انتخابات شورای ششم ساری تایید شد

نتیجه انتخابات شورای ششم ساری تایید شد

به گزارش همشهری آنلاین، نتایج شمارش آراء منتخبین اصلی و علی‌البدل انتخابات شورای ششم شهر ساری توسط هیئت اجرایی این انتخابات و پس از تایید هیئت نظارت ب

به گزارش همشهری آنلاین، نتایج شمارش آراء منتخبین اصلی و علی‌البدل انتخابات شورای ششم شهر ساری توسط هیئت اجرایی این انتخابات و پس از تایید هیئت نظارت به طور رسمی اعلام شد.
فهرست برندگان این انتخابات دیروز و پیش از آن که به تایید هیئت نظارت برسد منتشر شده بود که به رسمیت نشناختن آن از سوی مسئولان برگزاری انتخابات ساری شائبه‌هایی را ایجاد کرده بود. اما همان فهرست ۲۴ ساعت پس از انتشار به تایید هیئت نظارت شهرستان رسید.

بر این اساس پرویز شعبانی با ۱۱ هزار و ۵۲۴ رأی، سید حسین یوسفی با ۹۶۱۴ رأی، شهرام ایرجی با ۹۵۳۳ رأی، سید حسن احمدی سقندیکلایی با ۸۷۶۲ رأی، علی عاشقان با ۸۲۹۱ رأی، سبحان بخشی موسی‌کلایی با ۷۵۲۸ رأی، سید ذوالفقار شریفی ایزدی با ۶۹۵۴ رأی، سید رحمان میرشجاعی با ۶۷۱۸ رأی و سید افشین راسخ با ۶۴۲۲ رأی به عنوان اعضای اصلی ششمین دوره پارلمان شهری ساری انتخاب شدند.
حسین وریجی با ۶۴۰۴ رأی، سید مرتضی صالحی با ۵۹۹۴ رأی، محمد ساعی با ۵۸۰۹ رأی، سید محمد آقامیری با ۵۶۳۹ رأی، دوستعلی دهقان چاچکامی با ۵۴۲۴ رأی و سید احمد میری با ۵۳۳۷ رأی نیز به عنوان اعضای علی‌البدل این شورا معرفی شدند.

انتخابات شورای ششم شهر ساری همراه با ۲۳ شهر دیگر کشور به صورت تمام الکترونیک برگزار شده بود.