هفته کتاب بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه است

هفته کتاب بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه است

بندرعباس- ایرنا- فرماندار شهرستان حاجی آباد با اشاره به اهمیت کتابخوانی و نقش آن در رشد فرهنگی جامعه، گفت: هفته کتاب بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ کتاب

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، "اصغر جهانگیری" در نشست انجمن کتابخانه های عمومی حاجی آباد، ضمن تاکید بر همکاری هر چه بیشتر دستگاه های فرهنگی در گرامیداشت این هفته و تلاش برای ترویج کتابخوانی، اظهار داشت: هفته کتاب بهترین فرصت برای برگزاری برنامه های جنبی و فرهنگی در راستای کتاب و کتابخوانی است.
وی تاکید کرد: در هفته کتاب برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که به تقویت فرهنگ مطالعه و گسترش سطح آگاهی های عمومی کمک بیشتری شود زیرا کتاب والاترین جایگاه را در گستره های فردی و اجتماعی دارد.
رییس اداره کتابخانه های عمومی حاجی آباد نیز در این نشست گفت: در هفته کتاب سعی می شود تا برنامه های متنوعی را برای گسترش فرهنگ مطالعه مفید در جامعه برگزار کنیم.
"کریم بهزادی نیا" با بیان اینکه کتاب دروازه ای به سوی جهان گسترده دانش و معرفت است ، تصریح کرد: ارائه کتاب های خوب یکی از بهترین ابزارها برای به کمال رساندن انسان ها می باشد.
بیست و دومین هفته کتاب در نیمه آبان ماه با برگزاری برنامه متنوعی در راستای گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه برگزار می شود.ک/3
7198/668