وزیر اطلاعات هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت

وزیر اطلاعات هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات به مناسبت هفته سربازان گمنام آقا امام زمان( عج ) پیام تبریکی صادر کرد. در این پیام آمده اس

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات به مناسبت هفته سربازان گمنام آقا امام زمان( عج ) پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است: سلام بر شعبان المعظم، ماه رسول مکرّم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (صلوات الله علیه و آله وسلم) و سلام بر مولود پاک و مطهر آن، حضرت حجت ابن الحسن العسکری (عجل الله تعالی فرجه الشریف) درهم کوبنده ی ستمگران، رهایی بخش مظلومان و مستضعفان از یوغ زورمداران و مستکبران در سراسر پهنه ی گیتی.

این پیام می‌افزاید:سلام بر ارواح پاک شهدا و درود به روح پاک و ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و سلام بر سکاندارفرزانه و دوراندیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ( مد ظله العالی ) .

علوی در پیام خود افزوده است: سلام و درود بیکران بر زاهدان همیشه بیدار، که نام خود را در گمنامی می جویند و رضایت و آرامش شان را در کسب رضای خداوند متعال و نشاندن گل لبخند بر لبان دعا گوی مولا و مقتدای خود و مردمان قدر شناس این دیار می یابند. سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) ، پاسداران راه سرخ شهدا و حافظان امین ملت و نظام که مدال افتخار گمنامی را از امام راحل و عظیم الشأن دریافت نموده اند و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) آنان را به معنی واقعی کلمه، سربازان گمنام و مصداق مومنین در آیه ی مبارکه ی قرآن کریم دانستند.

وزیر اطلاعات در این پیام اظهار داشته است: اکنون که در هفته ی سربازان گمنام آقا امام زمان (علیه السلام) قرار گرفته ایم ،خداوند متعال را شاکریم که نعمت بزرگ امنیت را به همت بلند سربازان گمنام حضرتش و همدلی و همکاری دستگاه های اطلاعاتی ، انتظامی و نظامی بر ما ارزانی داشته است. یقیناً از حقوق مسلّم این ملت خداجو، ولایتمدار و مقاوم است که در سایه ی آرامش و امنیت پایدار آسوده خاطر زندگی کنند.

در انتهای این پیام آمده است: این جانب به نیابت از سربازان گمنام امام آقا زمان (عج) و فرزندان شما مردم در وزارت اطلاعات، ضمن تبریک این عید بزرگ و گرامی داشت روز سربازان گمنام آقا امام زمان ( عجل الله تعالی فرجه الشریف ) ، از درگاه خداوند متعال برای آحاد ملت شریف ایران اسلامی بهروزی و سلامتی در سایه ی امنیت را آرزومندم.