پس از حواشی متعدد در لیگ افشین دبیری و مسئولان منصوری به کمیته فوتسال احضار شدند

پس از حواشی متعدد در لیگ افشین دبیری و مسئولان منصوری به کمیته فوتسال احضار شدند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی که تنها 7 هفته از لیگ برتر فوتسال می‌گذرد اما حواشی مختلفی را در بازی‌ها شاهد بودیم از زد و خورد تا توهی
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی که تنها 7 هفته از لیگ برتر فوتسال می‌گذرد اما حواشی مختلفی را در بازی‌ها شاهد بودیم از زد و خورد تا توهین‌هایی که صورت می‌گیرد و متأسفانه در ابتدای لیگ شاهد صحنه‌های زیبایی در فوتسال نیستیم که این موضوع شاید به لیگ‌مان لطمه بزند.

در همین راستا سیدرضا افتخاری از احضار افشین دبیری و مسئولان شهید منصوری قرچک به کمیته فوتسال خبر داد.

رئیس کمیته فوتسال به خبرنگار فارس گفت: ما  با آنها صحبت خواهیم کرد تا در صورت ادامه این روند برخورد جدی با آنها خواهیم کرد و پرونده آنها را به مراجع ذیصلاح خواهیم داد هر چند که دوست نداریم از هم اکنون وارد دعوا شویم اما این مسائل در ابتدای لیگ باید حل و فصل شود.

افتخاری با اشاره به اتفاقات دیدار گیتی‌پسند و منصوری گفت: اینکه به خبرنگار توهین شده به هیچ عنوان نمی‌پسندیم کار بسیار زشتی رخ داده است ما از آن خبرنگار حمایت می‌کنیم اگر چه اشتباهی هم انجام داده باشد اما مسئولان حق نداشتند که با او برخورد فیزیکی داشته باشند کار بسیار زشتی انحام شده که قطعا جلوی آن را خواهیم گرفت. این مسئله نمره منفی برای تیم منصوری است آنها سال گذشته رقابت‌ها را به خوبی برگزار می‌کردند و خود کریم منصوری اجازه نمی‌داد که هوادارانش توهینی کنند هم اکنون هم از او انتظار داریم که به عنوان عضو هیأت رئیسه در این زمینه به ما کمک کند. دوست نداریم که باعث شویم هواداران منصوری از حضور در سالن محروم شوند.

انتهای پیام/