پوستر تازه‌ترین فیلم فاطمه معتمدآریا را ببینید +تصویر

پوستر تازه‌ترین فیلم فاطمه معتمدآریا را ببینید +تصویر

پوستر اصلی فیلم سینمایی «بهمن» ساخته مرتضی فرشباف در آستانه سی و سومین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد. ...


پوستر اصلی فیلم سینمایی «بهمن» ساخته مرتضی فرشباف در آستانه سی و سومین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

به گزارش آخرین نیوز، فیلم سینمایی «بهمن» دومین ساخته بلند سینمایی مرتضی فرشباف کارگردان جوان سینمای ایران است که در بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش در می آید.

پوستر این فیلم را پویا پارسا مقام طراحی کرده است.

فاطمه معتمدآریا در این فیلم با همسرش احمد حامد به ایفای نقش پرداخته است و یکی از بازی‌های متفاوت این بازیگر حرفه‌ای سینما به شمار می رود.

در خلاصه داستان «بهمن» امده است:هما پرستار مجرب بیمارستان پیشنهاد شب کاری و مراقبت از خانم مسنی را می پذیرد. اولین روز کاریش اولین برف سال می بارد. در تمام طول این 10 روز مراقبت نه برف بند می آید و نه او می تواند بخوابد...

در این فیلم فاطمه معتمد آریا، احمد حامد، فریده اسماعیلی،مریم شیرازی و شیرین یزدان بخش به ایفای نقش می پردازند.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از:نویسنده:مرتضی فرشباف و نسیم مرعشی، کارگردان:مرتضی فرشباف، مدیر فیلمبرداری:هومن بهمنش، تدوین:پویا پارسا مقام، طراح گریم:مهرداد میرکیانی، طراح صحنه: بهزاد کزاری، صدابردار:وحید مقدسی، طراحی و ترکیب صدا:علیرضا علویان، موسیقی:حامد ثابت، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز:رضا بختیار نیک، عکاس، حبیب مجیدی، منشی صحنه:حمیرا نعمت الله، مشاور رسانه ای:بیتا موسوی،مدیر تولید:نادر مهدی پور، مدیر تدارکات:آرش نجفی، جلوه های ویژه رایانه ای جواد مطوری، جلوه های ویژه میدانی:آرش آقابیک، مجری طرح:فرشته مهدی زاده و تهیه کننده:جواد نوروز بیگی.

سرمایه گذاران این فیلم جواد نوروز بیگی و بانک پاسارگاد است. «بهمن» در بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش در می آید.

«سوگ» اولین فیلم بلند سینمایی مرتضی فرشباف است که پیش از این جوایز متعدد بین المللی را از آن خود کرده و همچنین در بیش از 10 کشور اکران جهانی شد.

منبع: خبرآنلاین