کمک خیران کردستانی در جشن گلریزان

کمک خیران کردستانی در جشن گلریزان

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی در گفت و گو با همشهری آنلاین از آزادی ۱۷ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان کردستان درجشن گلریزان جرائم غیرعمد در

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی در گفت و گو با همشهری آنلاین از آزادی ۱۷ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان کردستان درجشن گلریزان جرائم غیرعمد در ماه مبارک رمضان امسال با دستان سخاوتمند مردم کردستان خبر داد و گفت: در مکتب اسلام و نزد خدای متعال یکی از بهترین اعمال کمک به نیازمندان و درماندگان است و زندانیان جرائم غیر عمد به دلایل مشکلات مالی در حبس به سر می برند و آزادی این افراد منجر به نجات خانواده آنها از معضلات اجتماعی می‌شود.

وی افزود: برگزاری جشن گلریزان تبدیل به یک سنت حسنه شده است که هرساله با دستان سخاوتمند مردم کرد تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش خانواده و جامعه باز می‌گردند و امیدواریم این امر تداوم داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان اضافه کرد: سال ۱۳۹۹، خیرین کردستانی ۱ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان در جشن گلریزان اهدا کردند و در سال ۱۴۰۰ کمک خیرین به بیش از ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان رسید که افزایش ۱۱۸ درصدی را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت : تعداد زندانیان جرائم غیر عمد آزادشده در جشن گلریزان سال گذشت، ۹ نفر بود که این تعداد در سال ۱۴۰۰ به ۱۷ نفر رسید که ۸۸ درصد افزایش داشته است.