گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ژاپن سمندر: ملی‌پوشان کاراته هدف بزرگی را در ژاپن دنبال می‌کنند

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ژاپن سمندر: ملی‌پوشان کاراته هدف بزرگی را در ژاپن دنبال می‌کنند

حسین سمندر در گفت و گو با خبرنگار اعزامی فارس به ژاپن، پس از نخستین مرحله تمرین تیم ملی در یوکوهامای ژاپن پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت:
حسین سمندر در گفت و گو با خبرنگار اعزامی فارس به ژاپن، پس از نخستین مرحله تمرین تیم ملی در یوکوهامای ژاپن پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: نخستین مرحله تمرین تیم ملی کاراته مردان امروز به صورت جدی زیر نظر کادرفنی و مربی بدنساز پیگیری شد و ملی پوشان با تمریناتی که داشتند نشان دادند که طولانی بودن مسیر تهران تا ژاپن هیچ تاثیری روی آنها نداشته است. به هر حال فاصله زمانی تهران و ژاپن نزدیک به 5 ساعت اختلاف دارد و همین موضوع شاید یک مقدار خواب ملی پوشان را بهم بزند اما تمرینات امروز نشان داد پس از ریکاوری این دو روز هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: به نظرم ملی پوشان امروز خیلی سرحال تمرین کردند و نشان دادند که هدف بزرگی را در ژاپن دنبال می‌کنند و قطعا به خواسته خودشان هم خواهند رسید.

سمندر در ادامه صحبت های خود اظهار داشت: در مسابقات تیمی قرار است مبارزه کنم و به همین دلیل نیازی به کم کردن وزن ندارم اما برخی از ملی پوشان تا قبل از آغاز مسابقات باید وزن کم کنند و کار سختی دارند.

وی خاطرنشان کرد: به هر حال ما کار سختی را در ژاپن پیش رو داریم، چرا که در مسابقات جهانی برای رسیدن به سکوی قهرمانی با آلمانی ها که میزبان بودند مبارزه کردیم و قهرمان شدیم و حالا برای رسیدن به سکوی قهرمانی آسیا باید با ژاپنی ها که میزبان هستند مبارزه کنیم.

انتهای پیام/آ