گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ژاپن چمدان ملی‌پوشان کاراته بالاخره رسید/ آغاز تمرینات از امروز در توکیو

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ژاپن چمدان ملی‌پوشان کاراته بالاخره رسید/ آغاز تمرینات از امروز در توکیو

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس به ژاپن، سیزدهمین دوره از مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در حالی از روز جمعه 12 شهریور ماه در شهر یوکوهاما برگزار خواهد شد ک
به گزارش خبرنگار اعزامی فارس به ژاپن، سیزدهمین دوره از مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در حالی از روز جمعه 12 شهریور ماه در شهر یوکوهاما برگزار خواهد شد که تیم ملی مردان و بانوان از ظهر امروز نخستین مرحله از اردوی تیم ملی پیش از آغاز مسابقات را به صورت جدی شروع خواهند کرد.

با هماهنگی مسئولان فدراسیون، کاراته کاها در شهر توکیو تمرینات مرحله اول را پیگیری خواهند کرد. همچنین از صبح امروز نخستین مرحله از کلاس های داوری و آزمون ارتقا داوری تا روز چهارشنبه به مدت سه روز پیگیری می شود.

تیم ملی پس از رسیدن به ژاپن با یک مشکل روبرو شد، چمدان تعدادی زیادی از مسافرین به این کشور نرسید و مسئولان فدراسیون به شدت پیگیر این موضوع بودند، چرا که لباس ملی پوشان در چمدان بود و برای تمرین نیاز به این لباس‌ها داشتند که متاسفانه به ژاپن نرسیده بود. بالاخره بعد از چند روز لباس داوران و ملی پوشان صبح امروز به هتل یوکوهاما رسید.

تیم ملی کاراته از روز گذشته در هتل یوکوهاما مستقر شده که این هتل در مرکز شهر قرار دارد.

به گزارش فارس، تمرینات تیم ملی در توکیو برگزار می شود و ورزشکاران شب بعد از تمرین به یوکوهاما برمی‌گردند. فاصله این دو شهر از هم 30 کیلومتر است که تیم ملی با اتوبوس راهی محل تمرین می شود.

انتهای پیام/خ