گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ژاپن گنج‌زاده: همه کاراته کاها پرانرژی هستند/ کار سختی پیش رو داریم

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ژاپن گنج‌زاده: همه کاراته کاها پرانرژی هستند/ کار سختی پیش رو داریم

سجادگنج زاده نماینده وزن 84مثبت در گفت و گو با خبرنگار اعزامی فارس به ژاپن گفت: امروز ابتدا تمرینات بدنسازی را زیر نظر سید محمد حسینی پیگیری کردیم و ت
سجادگنج زاده نماینده وزن 84مثبت در گفت و گو با خبرنگار اعزامی فارس به ژاپن گفت: امروز ابتدا تمرینات بدنسازی را زیر نظر سید محمد حسینی پیگیری کردیم و تمرینات فنی را زیر نظر کادر فنی پیگیری کردیم.

وی افزود: خوشبختانه بعد از سفر طولانی که تیم ملی داشت و تمریناتی که داشتیم مشخص شد کسی خستگی ندارد، البته خیلی روی فرم نبودیم و این طبیعی است.

عضو تیم ملی کاراته در ادامه گفت: خوشبختانه همه کاراته کاها پر انرژی هستند و همه یک هدف را دنبال می‌کنند. کار سختی را پیش رو داریم اما ما فقط در این مدت تمرین کرده‌ایم و به هدفمان فکر میکنیم. باتمریناتی که ملی پوشان امروز داشتند نشان دادند همه برای کسب مدال به ژاپن آمده اند و انشاالله با دست پر به کشورمان بازخواهیم گشت. فقط مردم برای کاراته ایران دعا کنند.

گنج زاده خاطرنشان کرد: روز جمعه کاتای انفرادی آغاز خواهد شد و امیدوارم که استارت موفقیت را آنها بزنند. در ادامه نیز در سه وزن کاراته کاهای اوزان سبک در بخش کومیته به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

انتهای پیام/آ