یک نفر به کادر فنی تیم ملی اضافه می‌شود افتخاری:‌از نظر ما سرمربیگری شمسایی در تیم ملی قطعی است/ دبیرکل مجری مصوبات هیأت رئیسه است

یک نفر به کادر فنی تیم ملی اضافه می‌شود افتخاری:‌از نظر ما سرمربیگری شمسایی در تیم ملی قطعی است/ دبیرکل مجری مصوبات هیأت رئیسه است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدرضا افتخاری در خصوص وضعیت سرمربی تیم ملی و اینکه دبیرکل فدراسیون فوتبال با حضور همزمان شمسایی در تیم ملی و با
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدرضا افتخاری در خصوص وضعیت سرمربی تیم ملی و اینکه دبیرکل فدراسیون فوتبال با حضور همزمان شمسایی در تیم ملی و باشگاه تاسیسات مخالفت کرده اظهار داشت: دبیر کل فدراسیون فوتبال مجری مصوبات هیأت رئیسه است. هنوز این مسئله در هیأت رئیسه مطرح نشده و آنها آن را مورد بررسی قرار ندادند. ما هم خودمان مخالف حضور شمسایی به طور همزمان در دو جا هستیم و معتقدیم که او باید تمرکز بیشترش را روی تیم ملی بگذارد. قرار هم شده تا امیر شمسایی در این مدت وضعیت تیم تاسیسات را زیر نظر بگیرد.

وی در مورد نظر مسئولان تاسیسات خاطرنشان کرد:‌ منوچهری مدیرعامل شرکت تاسیسات به من قول داده که همکاری کند و ما هم روی این مسئله حساب باز کردیم به همین دلیل به گزینه دوم خود فکر نکردیم. برنامه‌های تیم ملی تداخلی با تاسیسات ندارد زیرا ما در نیم فصل اردویی را برای تیم ملی در نظر گرفته‌ایم که باشگاه‌ها تعطیل هستند

رئیس کمیته فوتسال در مورد اینکه گفته می‌شود اگر شمسایی به طور همزمان در تیم ملی و باشگاهی حضور داشته باشد نمی‌تواند سایر بازی‌ها را زیر نظر بگیرد، گفت:‌در این زمینه دستیاران شمسایی حضور دارند قرار نیست سفالمنش که مربی بدنساز است بازی‌ها را از نزدیک ببیند بلکه ناظم‌الشریعه که مربی آزاد هم هست بازی‌های سایر تیم‌ها را خواهد دید همچنین قرار است با هماهنگی شمسایی یک مربی دیگر به کادر فنی اضافه شود تا بازی‌ها را ببیند.

افتخاری در مورد کادر فنی تیم ملی تاکید کرد: سفالمنش به عنوان مربی بدنساز از بین رضا ناصری و اصغر قهرمانی یک مربی دروازه‌بان انتخاب خواهد شد. خود وحید شمسایی هم بازی‌های تیم‌های مقابلش را ارزیابی می‌کند.امروز و فردا که تکلیف او قطعی شد در خصوص اضافه شدن یک مربی به کادر فنی تصمیم خواهیم گرفت.

وی در مورد اینکه قرار است امیر شمسایی به عنوان سرپرست به تیم ملی اضافه شود، گفت: خیر امیر شمسایی در تاسیسات باقی خواهد ماند و سرپرست تیم ملی از فدراسیون انتخاب خواهد شد. حضور وحید شمسایی در تیم ملی از نظر ما تمام شده است و منتظریم تا امروز و فردا وحید شمسایی موافقت باشگاه خود را جذب کند تا رسما قرارداد را با او امضا کنیم. قرار است وحید هم بیشتر تمرکز خود را روی تیم ملی بگذارد و امیر شمسایی به وضعیت تیم تاسیسات رسیدگی کند. وحید شمسایی روی تیم ملی تمرکز داشته باشد.

وی با تشریح برنامه‌های لیگ خاطرنشان کرد: نیم‌فصل دوم از 5 آبان ماه آغاز خواهد شد. ما اوایل فصل بازی‌ها را فشرده برگزار کردیم اما در اواخر هفته‌ای یک بار برای تیم‌ها بازی در نظر گرفته‌ایم. 18دی ماه هم لیگ به اتمام خواهد رسید و از 20 دی اردوی تیم ملی به مدت یک ماه آغاز خواهد شد.

وی در مورد اینکه وحید شمسایی تنها به عنوان سرمربی در تیم ملی فعالیت خواهد داشت؛ گفت: بله قرار نیست او بازی کند و فقط روی نیمکت به عنوان سرمربی می‌نشید. در اولین اقدامی که انجام دادیم اسامی بازیکنان را با مشورت او، ناظم‌الشریعه و لیستی که خسوس در اختیار ما گذاشته بود انتخاب کردیم و قرار است پس از توافقات نهایی در خصوص اردوها و بازی‌های دوستانه توافقات کلی انجام شود.

افتخاری در مورد اینکه آیا تیم ملی در مسابقات گرند پریکس حاضر خواهد شد یا نه،‌گفت: ما باید ببینیم شرایط چگونه است و با سرمربی تیم ملی در این باره مشورت کنیم نظر ناظم‌الشریعه این بود که تیم امید در مسابقات گرند پریکس حاضر شود اما در ابتدا باید تیم‌های حاضر در مسابقات را ببینیم. به گونه‌ای نباشد که ما مقابل حریفان پرقدرت ضعیف ظاهر شویم. هم اکنون نمی‌توانم در این باره صحبت کنم باید این دعوتنامه را ارزیابی کنم.

وی افزود: در حال حاضر بازی‌های دوستانه ما مقابل روسیه و ایتالیا اهمیت دارد.

رئیس کمیته فوتسال در مورد اینکه احتمال حضور برزیل در ایران داده شده،‌گفت:‌ سال گذشته هم این موضوع مطرح شد و این موضع بستگی به اسپانسر دارد که پیدا شود یا خیر. سال گذشته هم شهرهای زیادی را مورد بررسی قرار دادیم اما هیچ کدام زیر بار نرفتند.

انتهای پیام/ی