۲ساله تهران را شهر بدون گدا می کنیم، سه جابجایی در معاونت اجتماعی

۲ساله تهران را شهر بدون گدا می کنیم، سه جابجایی در معاونت اجتماعی

همشهری‌آنلاین: مدیرعامل جدید سازمان رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: طی دو سال آینده موضوع تکدی گری در پایتخت را رفع و تهران را به تبدیل ب
مدیرعامل جدید سازمان رفاه شهرداری تهران:
۲ساله تهران را شهر بدون گدا می کنیم، سه جابجایی در معاونت اجتماعی شهر > مدیریت - همشهری‌آنلاین:
مدیرعامل جدید سازمان رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: طی دو سال آینده موضوع تکدی گری در پایتخت را رفع و تهران را به تبدیل به شهر بدون گدا می‌کنیم.

به گزارش مهر فرزاد هوشیار در مراسم تکریم و معارفه جمعی از مدیران معاونت امور اجتماعی گفت: سازمان رفاه و مشارکت‌های اجتماعی یک سازمان پیشرو در شهرداری تهران است و ما تلاش می کنیم بر روی ریل گذاری‌های گذشته حرکت کنیم.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم نگاه به مسئله فقر را در تهران تغییر دهیم همچنین این سازمان را به سازمانی پیشرفته و مدرن تبدیل کنیم.

هوشیار با بیان اینکه مسئله آسیب های اجتماعی را به جای برون سپاری مردم سپاری خواهیم کرد گفت: قول می دهم در کمتر از دو سال تکدی گری در شهر تهران را جمع کنیم و شهر تهران تبدیل به شهری بدون گدا شود.

در ادامه زارع صفت مدیرعامل سابق سازمان رفاه و مشارکت های اجتماعی گفت: مسائل اجتماعی بسیار پیچیده و در ظاهر حل آنها سهل و آسان است اما پیچیدگی های خاص خود را دارد.

به گفته وی، شهرداری پس از تغییر رویکرد از یک نهاد خدماتی به یک نهاد اجتماعی تبدیل شد و در حال حاضر بیش از وظایف خود در حوزه اجتماعی فعالیت می کند.

همچنین در این مراسم سردار آقامیر مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تودیع و جای خود را به رضایی داد.

سردار آقامیر در این مراسم با بیان اینکه عملکرد مدیران را مردم قضاوت می کنند نه آمار و ارقام گفت: نمی توان با آمار و ارقام مردم را فریب داد.

رضایی مدیرعامل جدید سازمان ورزش نیز گفت: در حال حاضر مشارکت شهروندان در ورزش عمومی ۱۷ درصد است که تلاش می کنیم تا پایان برنامه پنج ساله دوم شهرداری آن را به ۵۰ درصد برسانیم.

در این مراسم گلمکانی مدیر عامل اداره سلامت شهرداری نیز تغییر و زمانی جایگزین وی شد.

گلمکانی در این مراسم با اشاره به توسعه شبکه سلامت در محلات پایتخت گفت: سازمان بهداشت جهانی الگوی شهر تهران در حوزه بهداشت عمومی را به کشورها توصیه کرده است.

در این مراسم زمانی مدیرعامل جدید اداره سلامت، برگزیده شدن یک زن به عنوان مدیر را نشان از اعتماد مدیریت شهری به خانمها دانست و گفت: این عملکرد سخنانی که نشان می دهد فضا برای فعالیت زنان در شهرداری نیست را رد می کند.

در این مراسم امرودی معاون اجتماعی شهردار تهران نیز از مدیران خود خواست سخنان مقام معظم رهبری را الگوی خود قرار داده و از رکود و توقف در حوزه مدیریت خود، خودشگفتی، خود محوری، غفلت، اشرافی گری، لذت جویی و جمع آوری برای ذخایر دنیا و تلاش برای کسب محبوبیت خودداری کنند.

در مراسم عصر سه مدیر از معاونت اجتماعی تغییر و فرزاد هوشیار مدیرعامل سابق برج میلاد جایگزین زارع صفت و رضایی جایگزین سردار آقامیر در سازمان ورزش شهرداری تهران و زمانی به عنوان مدیر کل سلامت شهرداری منصوب شد.