۶ نماینده ایران امروز به روی تخته می‌روند

۶ نماینده ایران امروز به روی تخته می‌روند

به گزارش خبرگزاری مهر، امروز دوشنبه در آخرین روز مسابقات قهرمانی وزنه برداری نوجوانان و جوانان آسیا، ملی‌پوشان کشورمان از جمله علیرضا یوسفی و رضا اسدی

به گزارش خبرگزاری مهر، امروز دوشنبه در آخرین روز مسابقات قهرمانی وزنه برداری نوجوانان و جوانان آسیا، ملی‌پوشان کشورمان از جمله علیرضا یوسفی و رضا اسدی ( در رقابت دسته ۹۴+ کیلوگرم رده سنی نوجوانان)، امیر عزیزی و علیرضا زارع پور (در دسته ۱۰۵ کیلوگرم رده سنی جوانان)، محمد حسین رئیسی و آرمان محمدزاده (در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم رده سنی جوانان) روی تخته می روند.

در رقابت دسته ۹۴+ کیلوگرم رده سنی نوجوانان علیرضا یوسفی و رضا اسدی وزنه برداران ایران از ساعت ۱۱:۳۰ روی تخته می روند. یوسفی به همراه سایداخروروف از ازبکستان با رکورد ورودی ۳۲۵ کیلوگرم در صدر این وزن قرار دارند. اسدی و جانگ از کره جنوبی با رکورد ورودی ۳۱۰ کیلوگرم در رده های بعدی جای گرفته اند.

از ساعت ۱۴:۳۰ نیز به صورت همزمان رقابتهای اوزان ۱۰۵ و ۱۰۵+ کیلوگرم رده سنی جوانان با حضور ۴ نماینده از کشورمان انجام می شود.

در رقابت دسته ۱۰۵ کیلوگرم، ۹ شرکت کننده حضور دارند. امیر عزیزی با رکورد ورودی ۳۵۰ کیلوگرم و علیرضا زارع پور با رکورد ورودی ۳۳۵ کیلوگرم به مصاف حریفان شان از کشورهای ازبکستان، ویتنام و کره جنوبی می روند. در صدر این وزن هوانگ از کره جنوبی با رکورد ورودی ۳۵۸ کیلوگرم قرار دارد.

در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم که ۶ وزنه بردار با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت، آرمان محمدزاده ملی پوش فوق سنگین کشورمان با رکورد ورودی ۳۵۰ کیلوگرم در صدر قرار دارد. حکیم از سوریه با رکورد ورودی ۳۴۰ کیلوگرم، محمدحسین رئیسی دیگر نماینده کشورمان در این وزن و "کمالوف" از ازبکستان با رکورد ورودی ۳۳۰ کیلوگرم در رده های بعدی جای گرفته اند.