از آتش‌سوزی در یک واحد تجاری و مسکونی در سیستان و بلوچستان تا تصادفات مرگبار در جاده‌ها

از آتش‌سوزی در یک واحد تجاری و مسکونی در سیستان و بلوچستان تا تصادفات مرگبار در جاده‌ها

سید مصطفی مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، در ارتباط با مهمترین حوادث شبانه‌روز گذشته اظهار داشت: برخورد پژو پارس با 206 در
سید مصطفی مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، در ارتباط با مهمترین حوادث شبانه‌روز گذشته اظهار داشت: برخورد پژو پارس با 206 در کیلومتر 35 محور سرچم- اردبیل ساعت 22:30 شب گذشته سبب وقوع حادثه برای 9 مسافر شد که نیروهای امدادی اقدامات لازم را جهت نجات جان حادثه‌ دیدگان انجام دادند.

وی افزود: تصادف ایسوزو با تراکتور در کیلومتر 22 محور شیروان به ساروج نیز ساعت 4:11 صبح امروز سبب وقوع حادثه برای 3 مسافر شد همچنین برخورد کامیون با وانت پیکان در کیلومتر 45 محور تایباد - تربت  جام در خراسان رضوی 6:40 امروز یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.

سخنگوی سازمان امداد و نجات اضافه کرد: برخورد یک دستگاه ایسوزو با تریلی در محور فیروزکوه به دماوند 3:14 امروز سبب کشته شدن یک مسافر شد؛ همچنین واژگونی سواری پژو 405 در کیلومتر 67 محور اراک- قم بامداد امروز برای 2 مسافر حادثه آفرید.

مرتضوی عنوان کرد: پرت شدن یک جوان از ارتفاع در محور علی‌آباد به خان ببین در گلستان ساعت 17:50 روز گذشته سبب مصدوم شدن یک نفر شد، همچین انحراف از جاده سواری پژو در محور شوط- ماکو در آذربایجان غربی روز گذشته 4 مصدوم برجای گذاشت.

وی از غرق شدن 2 نفر در دریاچه ارومیه طی روز گذشته خبر داد و اعلام کرد: با اقدامات نیروهای امدادی هلال‌احمر این دو نفر از مرگ نجات یافتند؛ همچنین برخورد پژو 405 با پراید در محور  لرستان - خرم‌آباد 6 مصدوم و یک کشته برجای گذاشت.

وی در پایان گفت: آتش‌سوزی بخشی از جنگل‌های بلوط در منطقه سرفاریاب روز گذشته سبب بروز حادثه شد که نیروهای امدادی جهت اطفای حریق اقدامات لازم را انجام دادند؛ همچنین آتش‌سوزی یک واحد تجاری- مسکونی در منطقه سرباز سیستان و بلوچستان حوالی روستای نظرآباد ساعت 23:47 سبب مصدوم شدن دو نفر شد. 

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/V8XUCV