از جشن‌تولد یک شهریوری تا بازیگری در سریال شبکه خانگی

از جشن‌تولد یک شهریوری تا بازیگری در سریال شبکه خانگی

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، آخرین کنسرت فرزاد فرزین با نام «سفر به سال 1410» شب گذشته (یکشنبه 21 شهریور) در سالن میلاد نمایشگاه
به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، آخرین کنسرت فرزاد فرزین با نام «سفر به سال 1410» شب گذشته (یکشنبه 21 شهریور) در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

آغاز کنسرت با پخش کلیپی از تعقیب و گریز فرزین همراه بود، وی در ادامه برای فرار از دست تعقیب کنندگان سوار بر سفینه ای فضایی شد که به سال 1410 سفر می کند. سپس وی از سفینه تعبیه شده روی سن سالن خارج شد و بدین ترتیب اولین قطعه را با نام «احساس من» با مطلع «ماه توی دستامه وقتی تو پیش منی» خواند که مورد استقبال پرشور مخاطبان قرار گرفت.
وی ضمن خوشامدگویی به حاضران در سالن و در پاسخ به استقبال آنان مدعی شد: «معمولا انرژی طرفداران من دو برابر دیگر طرفدارها هست.»
فرزین اجرای خود را با قطعه ای از آخرین آلبوم خود «شش» ادامه داد، سپس سپس قطعه ای از آلبوم سال 90 «شلیک» خواند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: آلبوم «شانزلیزه» قرار است به زودی منتشر شود. یکی از ترانه ها به این اسم مرتبط است و کار روزبه بمانی هست. فضای این آلبوم کمی متفاوت از آلبوم های قبلی است و من دوستش دارم.

قطعات دیگری از آلبوم های 6 و شخصی اجرا شد تا اینکه نوبت به «امید جانم» رسید. در این لحظه، درب سفینه فضایی یک بار دیگر باز شد و این بار «حسام نواب صفوی» بازیگر سینما و تلویزیون (متولد 22 شهریور 1353) از آن بیرون آمد و مورد استقبال پرشور مخاطبان قرار گرفت.
وی سپس پشت پیانو نشست و گروه نوازندگان را در این قطعه همراهی کرد. وی درباره حضور خود در آخرین شب کنسرت «سفر به سال 1410» گفت: خوشحالم امشب اینجا هستم. با خودم گفتم امشب کجا بروم؟ به نظرم آمد بهترین جا میان مردم است. چون امشب شب تولدم هست! امیدوارم سال 1410 باز هم کنار شما و فرزاد عزیز باشم.

پس از استراحتی کوتاه و تعویض لباس، نوازندگان مجدداً روی سن آمدند و بخش دوم کنسرت آغاز شد و مانند دفعه پیش، این بار هم فرزاد فرزین از سفینه خارج شد و قطعه «بیا بیا» را اجرا کرد.
وی در ادامه به معرفی اعضای گروه خود (شوک) پرداخت: امیر میلاد نیکزاد (کیبورد)، احمد امین پور (پرکاشن)، مهرداد مافی (گیتار الکتریک و اسپانیش)، یاشار خسروی (ساکسیفون)، احسان امیری (گیتار بیس)، سهراب رمضان زاده (درامز) و مهران خلیلی (رهبر ارکستر) از همراهان فرزین در این کنسرت بودند.

این خواننده پاپ قطعات دیگری نظیر «دیر اومدی»، «قلبم» و «بچه» را اجرا کرد و به معرفی مهمانان کنسرت خود پرداخت.

وی ضمن تمجید از زوج سینمایی منوچهر هادی و یکتا ناصر گفت: خوشحالم که اینجا هستند و به زودی فرزندشان هم به دنیا می آید. ضمن اینکه آقای هادی از فردا سریال «عاشقانه» را در شبکه خانگی کلید می زنند که کلی بازیگر خوب دارد و البته یک بازیگر بد که من هستم!
یاحا کاشانی و داریوش صحرایی از ترانه سرایان کشور نیز از دیگر مهمانان ویژه کنسرت فرزاد فرزین بودند.
انتهای پیام/ک

http://fna.ir/8N73M0