از حقوق خودم و تیم «ناردون» دفاع می‌کنم

از حقوق خودم و تیم «ناردون» دفاع می‌کنم

منصور سهراب پور تهیه کننده فیلم سینمایی «ناردون» در گفت و گو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت: متاسفانه فیلم به دلیل تبلیغاتی که ماهوا
منصور سهراب پور تهیه کننده فیلم سینمایی «ناردون» در گفت و گو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت: متاسفانه فیلم به دلیل تبلیغاتی که ماهواره صورت گرفته در تلویزیون تبلیغاتی ندارد. در تماسی که داشتم به دوستان رسانه ملی تاکید کردم که ما هیچ سفارش تبلیغی به شبکه های ماهواره ای ندادیم . حتی با واسطه به شبکه جم اعلام کردم و تقاضا داشتم که تبلیغ را پخش نکنند تا بتوانیم در تبلیغات رسانه ملی بهره مند شویم اما متاسفانه این امر هم محقق نشد.

وی در ادامه گفت: زمان به سرعت می گذرد و ما در هفته چهارم اکران قرار داریم حتما باید یک اتفاق شایسته رخ دهد و با پیش بینی هایی که داشتیم با توجه به کار خانواده و شریفی که آماده کرده بودیم و جمعیت هدف ما خانواده بود، منتظر یک اتفاق بهتر بودیم که متاسفانه با عدم تبلیغات گسترده هنوز به این مهم دست نیافتیم اگر حمایت ها انجام می شد کار به جایگاه واقعی خودش که هنوز نرسیده می رسید پیش بینی من این است که شرایط بهتری را شاهد باشیم.

تهیه کننده «ساخت ایران» از نگرانی اش برای از دست دادن سانس ها و سالن نمایش فیلم گفت: خوشبختانه رضایتمندی خوبی از کار وجوددارد اما متاسفانه یک شرایطی حاکم شده که سوءاستفاده گران که به قیمت بالای بلیت توجه دارند ممکن است باعث شوند تا فیلم سانس هایش را ازدست دهد. من به دلیل سرمایه گذاری شخصی به دقت رصد می کنم . فردی که خانه شخصی اش را در گرو بانک قرارداده و برای ساخت فیلم از وام دریافتی بانک ( با سود بالا) استفاده کرده قطعاً بی تفاوت عبور نمی کند. ما فردی در سینما داشتیم که وقتی تحت فشار قرار گرفت گفت من جلوی سینما خودم را آتش می زنم، باید به ایشان حق داد.

وی ادامه داد: من هم دربرابر سوءاستفاده برخی افراد ساکت نخواهم نشست و از حقوق خودم و تیم ام تا جایی که توان دارم دفاع می کنم .

انتهای پیام/ج

http://fna.ir/G955ZN