افتتاح مرکز سرویس و خدمات هواوی در بازار موبایل ایران

افتتاح مرکز سرویس و خدمات هواوی در بازار موبایل ایران

بزرگترین مرکز سرویس و خدمات هواوی در بازار موبایل ایران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سیتنا، در مراسم افتتاح مرکز سرویس و خدمات هواوی در بازار موبایل ایران، شرکت حامی به عنوان تنها مرکز خدمات پس از فروش هواوی در ایران انتخاب و معرفی شد.

حمید رضا شاهرخ نیا، مدیر سرویس ایران شرکت هواوی در ادامه از نصب برچسب های اطلاع رسانی بر روی محصولات هواوی خبر داد و گفت: این استیکرها صرفا به منظور معرفی شرایط گارانتی محصول است و به هیچ عنوان "برگ گارانتی" محصول محسوب نمی شود.

وی افزود: تمام محصولات هواوی که از طریق مبادی‌های رسمی وارد کشور شوند، شامل سرویس هواوی هستند همچنین هیچ شرکت دیگری مجاز به ارائه‌ی گارانتی برای محصولات هواوی در ایران نیست.

به گفته وی برای گوشی P9 که پرچم‌دار جدید هوآوی است، دو سرویس ویژه اختصاص داده شده است. اولین خدمت درب منزل مشتری است که با ارسال پیک انجام خواهد شد و دومین خدمت ارائه‌ی سه ماه گارانتی بیشتر به این محصول است.

رامین سلطانی، مدیرعامل حامی نیز گفت: تلاش ما این است تا بهترین خدمات سرویس را برای هواوی فراهم کنیم. ما یک شرکت مستقل هستیم و هیچ ارتباطی به توزیع و فروش محصولات نداریم و فقط به‌صورت تخصصی در ارتباط با خدمات فعالیت می‌کنیم.

سلطانی در پایان اظهارداشت: مرکز تماس اختصاصی مشتریان هواوی با شماره ۰۲۱۴۲۰۰۰ به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان در خصوص تنوع خدمات، جشنواره های فروش، اصالت گارانتی، آدرس مراکز خدمات، سوالات فنی و یا دریافت هرگونه انتقادت و پیشنهادی می باشد.

انتهای پیام