الکی مثلا من گزارشگر ویژه هستم/احمد شهید به عضویت منافقین درآمد

الکی مثلا من گزارشگر ویژه هستم/احمد شهید به عضویت منافقین درآمد

ملاقات کمیسر حقوق بشر سازمان ملل با عوامل یک گروهک تروریستی که بزرگترین ناقضین حقوق بشر در ایران هستند، به تنهایی برای بی اعتبار کردن سازمان ملل متحد




الکی مثلا من گزارشگر ویژه هستم/احمد شهید به عضویت منافقین درآمد
به گزارش افکارنیوز، احمد شهید٬ گزارشگر مثلا ویژه سازمان ملل‌متحد در امور ایران باز دوباره آفتابی گردید و در جلسه‌ای در اسپانیا مدعی شد که برخلاف وعده‌های دولت روحانی هیچ تغییری در وضعیت حقوق‌بشر در ایران صورت نگرفته و شمار اعدامها نیز افزایش یافته است. وی در این جلسه همچنین گفته است که تکنولوژیهای نوین ارتباطی به وی این امکان را می‌دهد که زمان بیشتری با کسانی صرف کند که از قربانیان خشونت یا از بستگان قربانیان خشونت در ایران هستند.
البته منظور وی از تکنولوژی‌های نوین ارتباطی گروه‌های معاند نظام اسلامی و به خصوص گروهک تروریستی منافقین است. احمد شهید از سه سال گذشته برای تهیه گزارش‌های خود با گروه‌های تروریستی همچون منافقین، جیش‌العدل، کمونیستها، سلطنت‌طلبها، جندالشیطان و گروه‌های تجزیه‌طلب ملاقات‌های متعددی داشته است که حتی در اثر کثرت این ملاقات‌ها ادبیات وی نیز تغییر کرده است و دیگر احمد شهید تبدیل به یکی از منافقین شده است.
در گزارشهای وی در اشاره به نظام جمهوری اسلامی ‌ایران، تا کنون چندین بار از اصطلاح «رژیم» استفاده شده است؛ اصطلاحی که از سوی منافقین و درمورد نظام اسلامی به کار برده می‌شود. دیدار احمد شهید با افرادی نظیر
۱- «هادی قائمی» ضدانقلاب فراری و سخنگوی جنبش کمپین حقوق بشر، دیدار با «امید دانا» سلطنت‌طلب مقیم سوئد در آبان ۱۳۹۱ (فردی که در روز عاشورای ۸۸ شعارهای ضداسلامی‌ سر ‌می‌داد و تلویزیون وی را بارها نشان داد)،
۲- سیاوش بهمن از عوامل گروهک تروریستی منافقین و از مسئولان مجموعه فعالان حقوق بشر (مجموعه‌ای که هم‌اکنون نیز فعالیت دارد و توسط کیوان رفیعی و برخی اعضای گروهک رجوی اداره می‌شود)،
۳- سیاوش صفوی لائیک و عضو گروهک دانشجویان و دانش‌آموختگان لیبرال،
۴- سلمان سیما عامل گروهک تروریستی منافقین که پس از فرار از کشور به کمک منافقین در کانادا به سر می‌برد،
۵- سیمین روزگرد، عامل گروهک تروریستی منافقین و همکار و هم‌دست کیوان رفیعی،
۶- «نازنین افشین جم» ضدانقلاب سلطنت‌طلب و همسر کانادایی او،
۷- حضور در برنامه ضدانقلابی «پولتیک» کامبیز حسینی،
۸- ژیلامهدویان و دخترش (همکار صادق نقاش‌کار عضو گروهک تروریستی منافقین)
۹- و فریدون حسینی از تجزیه‌طلبان تنها برخی از ملاقاتهای افشا شده احمد شهید با عناصر ضد انقلاب، تروریست و منافق برای دست یابی به ماده خام گزارش های سرتاسر دروغ خود است. احمد شهید نه تنها در طول سه سال گذشته ارتباط خود را با منافقین منکر نشده بلکه وی حتی با ارسال نامه رسمی به گروهک منافقین و ملاقات با عوامل نفاق در آنتاریو کانادا از نمایندگان منافقین که در جلسه حضور داشته‌اند، می‌خواهد که مستندات خود را در خصوص موارد نقض حقوق بشر از سوی نظام جمهوری اسلامی به وی ارائه کنند. اما شاید بتوان مهمترین این دیدارها را که رد پای آن نیز در گزارشهای بعدی احمد شهید دیده می‌شود ملاقات با نمایندگان گروهک در اسلو دانست.
احمد شهید در اسلو در دو نوبت با پرویز خزاعی و ژیلا مهدویان ( از اعضای موثر منافقین) و برخی دیگر اعضای منافقین در هتلی دیدار می‌کند .در دیدار دوم که خاطره معینی، حدیث بیرانوند و صمد بهادری طولابی از عوامل گروهک منافقین نیز حضور داشتند، بعد از نشست چند ساعته، یکی از حاضران از احمد شهید تقاضا می‌کند که در سفر احتمالی خود به ایران با دیگر اعضای خانواده مجرمانی که به علت قتل مردم بی‌گناه، جنایتهای تروریستی و بر هم زدن امنیت جامعه طی سالهای ۶۰ تا ۶۷ اعدام شده‌اند، ملاقات و دیدار نماید!! احمد شهید نیز ضمن قبول این درخواست، خبری به شرکت کنندگان در این جلسه می‌دهد که برای حاضران در این جلسه نیز قابل باور نبود. وی خبر داد که کمیسیونی در سازمان ملل تشکیل یافته است تا به‌طور رسمی به بررسی اعدام‌های سال ۶۷ بپردازد. احمد شهید با این بیان به منافقین تضمین داد که موضوع اعدام‌های سال ۶۷ از دستور کار حقوق بشری سازمان ملل خارج نخواهد شد.
نکته جالب توجه این است که احمد شهید در اولین گزارش خود پس از این دیدار اقدامات تروریستی گروهک منافقین در دهه۶۰ را صرفا یک ادعا دانسته و بدون آنکه مستندات نظام اسلامی و قربانیان ۱۷ هزار خانواده شهید ترور را ببیند، منکر آن می‌شود.
در واقع در حالی که خود احمد شهید در گزارشهای خود تاکید می‌کند که وی استقلال و بی‌طرفی، خود را در بررسی اطلاعاتی که به او ارائه شده، حفظ کرده است، ولی به جرات می توان گفت که گزارشهای وی همگی از سوی گروه‌های معاند نظام اسلامی و به خصوص گروهک تروریستی منافقین تهیه می شود. تمرکز احمد شهید به آمارهای غیر واقعی و کذب موارد اعدام در ایران نیز از دیگر نشانه‌های مشارکت منافقین در تهیه این گزارشها دارد که همگی این آمارهای عجیب و غریب توسط کمپین« نه به اعدام» که توسط منافقین مدیریت می شود ارائه می‌گردد. هزاران سند معتبر و غیر قابل خدشه در مورد جنایتهای ضد بشری منافقین در ایران و عراق وجود دارد که قابل ارائه به دادگاه‌های بین المللی است. ملاقات کمیسر حقوق بشر سازمان ملل با عوامل یک گروهک تروریستی که بزرگترین ناقضین حقوق بشر در ایران هستند، و نیز هم‌پیمانی نماینده سازمان مللی که خود باید متولی اصلی حقوق بشر باشد با گروهک تروریستی منافقین خود به تنهایی برای بی اعتبار کردن سازمان ملل متحد کافیست و صراحتا با منشور سازمان ملل نیز در تضاد آشکار قرار دارد.
چنان که گفته شد احمد شهید این روزها دوباره فعال شده وگزارشهای مربوط به وی روزانه در سایت گروهک منافین به طور مرتب منتشر می‌شود البته زیاد جای تعجب ندارد چرا که او دیگر تبدیل به یکی از منافقین شده است.