امام جمعه زرین شهر: دشمن به بهانه داعش به دنبال از بین بردن حاکمیتهاست

امام جمعه زرین شهر: دشمن به بهانه داعش به دنبال از بین بردن حاکمیتهاست

لنجان، اصفهان- ایرنا- امام جمعه زرین شهر گفت: دشمن به بهانه مبارزه با داعش به دنبال از بین بردن مرزهای حاکمیتی کشورهاست. ...

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین قاسم باقریان در خطبه های نماز جمعه زرین شهر افزود: در عصر جهانی سازی، امروز مرزهای فرهنگی در سراسر جهان برداشته شده است و به راحتی می توان فرهنگ یک کشور را تخریب یا تقویت کرد.
وی تصریح کرد: در این حال آنها به بهانه مبارزه با تروریست به دنبال نهادینه کردن فرمول تجاوز به کشورهای مختلف و از بین بردن حاکمیت دولت ها هستند تا همه کشورها را نوکر خود کنند.
وی با اشاره به اینکه کشورهایی که تا دیروز تروریست ها را آموزش می دانند و تجهیز می کردند امروز با تصویب پارلمانشان به گروه مبارزه با داعش پیوستند، تاکید کرد: آنها اگر هدفشان مبارزه با گروه های تروریستی است باید به کشوری که درگیر مبارزه است کمک کنند نه اینکه به بهانه مبارزه با داعش به زیر ساخت های یک کشور حمله نظامی کنند.
وی خاطرنشان کرد: دنیا بداند بدون حضور جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه به هیج چیزی دست پیدا نمی کند چون تفکر ایران اسلامی و ولایت پذیری و فرهنگ شهادت در سوریه، یمن و عراق و خیلی جاهای دیگر پیروزی هایی را برای مردم آن کشورها به دست آورده است.
امام جمعه زرین شهر با اشاره به آغاز سرشماری کشاورزی بیان داشت: زیر بنای برنامه ریزی درست جهت پیشرفت، اطلاعات صحیح است و همه کسانی که باید با این سرشماری همکاری کنند وظیفه دارند آمار واقعی و درست ارائه دهند.
وی گفت: مردم مطمئن باشند این آمار محرمانه است و ربطی به مالیات و سایر موارد ندارد و ارائه آمار اشتباه می تواند ضررهایی برای ما داشته باشد.
زرین شهرمرکز شهرستان لنجان در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
پ/7139/ 607