برنامه کوتاه مدت مخابرات باید تا شهریورماه 96 اجرا شود

برنامه کوتاه مدت مخابرات باید تا شهریورماه 96 اجرا شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ضمن تاکید بر کسب و کار دیجیتال به عنوان برنامه آینده مخابرات ایران، اظهار داشت: «چارچوب برنامه مخابرات ایران این است که ب

به گزارش سیتنا، دکتر رسول سرائیان در نخستین جلسه کاری خود با مدیران عامل شرکت های مخابرات استان ها ضمن اشاره به برنامه های آینده مخابرات، گفت: طبق مصوبه هیات مدیره جدید، چارچوب برنامه مخابرات در سه بخش کوتاه مدت ، میان مدت و پنج ساله تعریف شده است. بر این اساس، برنامه کوتاه مدت می بایست تا شهریورماه سال 96 اجرا شود.

وی افزود: برنامه میان مدت برای دوره دو ساله هیئت مدیره و در دوران مسوولیت خودم در مخابرات یعنی اردیبهشت ماه 97  تعریف شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، همچنین ضمن اشاره به توافق نامه ای که با سهامداران تدوین شده است، گفت: این توافق نامه بعد از تصویب هیات مدیره اجرا می شود و با اجرای آن خطوط کلی حرکت آینده مخابرات مشخص می شود.

وی همچنین چالش اصلی کسب وکار در دنیا را استفاده از منابع شبکه شامل سرمایه گذاری و تامین زیرساخت های شبکه اعلام کرد و گفت: شرکت مخابرات ایران در حال حاضر در مقابل افزایش خدمات ، درآمد خطی دارد در حالی که مدیران شرکت های مخابرات استانی می بایست با دیجیتال کردن کسب وکار در حوزه خود ، هردو شاخص ارایه خدمات و درآمد را افزایش دهند.

دکتر سراییان از مدیران عامل شرکت های مخابرات استان ها خواست تا با تشکیل تیمی جوان ، خوش فکر وتوانمند ، مفهوم کسب و کار دیجیتال را کاملا شناخته و قدم های اولیه را برای اجرای این برنامه در شرکت خود بردارند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تمامی مدیران مجموعه مخابرات ایران را به پویایی و حرکت تشویق کرد و گفت: مخابرات ایران باید از نظر مالی به نقطه صفر خودش و به آن زمانی که درآمد بالایی داشت برگردد.

وی همچنین بر توجه به حوزه B2B تاکید کرد و گفت: این حوزه بکر و گسترده و ارزش مند است و باید مطالعاتی در این حوزه صورت گیرد.

انتهای پیام