تابش: انقلاب اسلامی ایران احیاگر جنبش بیداری اسلامی بود

تابش: انقلاب اسلامی ایران احیاگر جنبش بیداری اسلامی بود

یزد - ایرنا - نماینده مردم اردکان گفت: انقلاب اسلامی ایران احیاگر جنبش بیداری اسلامی بود که زلزله ای در کشورهای آسیایی و افریقایی بوجود آورد و موجب گس

به گزارش ایرنا، "محمدرضا تابش" روز چهارشنبه در جمع پرشور راهپیمایان 22 بهمن این شهرستان که با حضور حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد حضرت امام (ره) و شهدای والامقام انقلاب و آرزوی سلامتی برای خلف ایشان مقام معظم رهبری افزود: یاد می کنیم از آن روزی که روح خدا به میان ملت امد و ایران جان تازه یافت و به مدد آن بیداری، سرود پیروزی در 22 بهمن سال57 خواند.
وی با بیان اینکه هدف انقلاب اسلامی تکریم انسانیت و پاسداشت و عزت بخشی به ارزش های والای انسانی است تصریح کرد: تحقق استقلال و ازادی بدون پذیرفتن نقش مردم در کشور و تامین ازادی و امنیت انها ممکن نیست.
تابش ادامه داد: دو وجه ضد استبدادی و ضد استعماری انقلاب و خواست ملی و انقلابی است که باید امروز به عنوان یک وظیفه همگانی در تحقق آن کوشید.
این نماینده مجلس ادامه دا د: موضع گیری هوشمندانه اخیر مقام معظم رهبری با بیان اینکه اگر توافقی انجام شود باید در یک مرحله و در بردارنده کلیات و جزییات باشد "و حمایت از تیم مذاکره کننده، پیام روشنی به طرف مقابل جهت پرهیز از اتلاف وقت و خودداری از سیاست فریب در پشت لبخندهای دیپلماتیک داد.
وی تاکید کرد: ایران تاکنون برای نشان دادن حسن نیت خویش بسیاری از فعالیت های خود را محدود یا متوقف کرده است اما طرف مقابل با زیاده خواهی و اتلاف وقت، در صدد متقاعد کردن گروه های داخلی و هم پیمانان خارجی بخصوص رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای حوزه خلیج فارس است.
تابش ادامه داد: امریکا باید با اغتنام فرصت پیش امده، ضمن احترام به حقوق هسته ای ایران و پرهیز از رویکرد گزینشی و رویه تبعیض امیز به یک توافق همه جانبه با ایران که به نفع هر دو کشور می باشد دست یابد.
تابش خاطرنشان کرد: در عین حال اگر منافع ملی ما به خطر بیافتد ملت ایران همچون ید واحده مقابل زیاده خواهی های قدرت های استکباری می ایستند و تن به ننگ و ذلت نخواهد داد.
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی : جای افتخار دارد مردم شهرستان اردکان با هدایت های روشنگرانه و آگاهی بخش پیر روشن ضمیر و مجاهد، مرحوم آیت الله خاتمی قدم در وادی انقلاب نهادند و از بذل جان و مال خویش برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی دریغ نکردید.
راهپیمایی گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم اردکان ، مسوولان و قشرهای مختلف مردم از مسجد کوشکنو پایگاه انقلاب اسلامی آغاز و تا میدان 15 خرداد ادامه یافت.
شهرستان اردکان با 80 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال یزد واقع است. ک/2
7544/8068