توضیحات خبرنگار کنیا درباره اخراج سرپرست دوومیدانی این کشور

توضیحات خبرنگار کنیا درباره اخراج سرپرست دوومیدانی این کشور

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، اخراج سرپرست تیم دوومیدانی کنیا جنجالی تازه در المپیک به شمار می رود که به دستکاری نمونه های مثبت دوپینگ در ازای
به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، اخراج سرپرست تیم دوومیدانی کنیا جنجالی تازه در المپیک به شمار می رود که به دستکاری نمونه های مثبت دوپینگ در ازای دریافت رشوه متهم شده است.

این موضوع حتی ناراحتی خبرنگاران اعزامی این کشور را به دنبال داشته به طوری که یکی از خبرنگاران این کشور در این باره اعلام کرد با اخراج این مدیر از دهکده به دوومیدانی کاران استرس وارد شده است.

کنیا 84 ورزشکار در بازی های المپیک دارد که نیمی از آن را تیم دوومیدانی تشکیل می دهد، همین موضوع باعث شده تا نگرانی و ناراحتی برای کاروان اعزامی کنیا به ریو پیش آید. دوومیدانی کاران این کشور امروز (دوشنبه) به ریو رسیده اند.

مسئولان مبارزه با دوپینگ کنیا مشغول بررسی اتهامات علیه این سرپرست هستند که گفته می‌شود حاضر بوده در ازای دریافت مبلغ 10 هزار دلار، از قبل به ورزشکاران در مورد زمان آزمایش دوپینگ آنها اطلاع بدهد.

هفته نامه بریتانیایی "ساندی‌تایمز" و تلویزیون "آ.آر.د" آلمان مخفیانه از این فرد در حالی فیلم گرفته‌اند که به نظر می‌رسد پیشنهاد دریافت این مبلغ را به کسی می‌دهد.

آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ در بازی های ریو به شدت این موضوع را پیگیری می کند به طوری که آنها نمونه های خارج از مسابقه هم گرفته اند.

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/5LR3FB