تولید اپیزود ۱۱ «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» متوقف شد/ تدوین ۹ قسمت به پایان رسید

تولید اپیزود ۱۱ «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» متوقف شد/ تدوین ۹ قسمت به پایان رسید

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، سریال «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» به کارگردانی داود بیدل و تهیه کنندگی محمدهادی پ
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، سریال «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» به کارگردانی داود بیدل و تهیه کنندگی محمدهادی پروین اینروزها مراحل تولید و فنی خود را پشت سر می‌گذارد.

مدتی پیش تصویربرداری و تدوین اپیزود 9 از این سریال به پایان رسیده است.

در اپیزود 9 سه بازیگر جدید با نام‌های: الهام جدی، آوا جوهرچی، آوا دارویت و پیام اسکندری در نقش‌های محبوبه، عاطفه، شهرزاد و مرتضی معرفی می‌شوند. این قسمت به ازدواج جوان‌ها پرداخته است که طی یک هفته در لوکیشن‌های دارآباد، پونک، دانشگاه، انتهای اتوبان حکیم و ... تصویربرداری آن به پایان رسید.

به تازگی گروه فنی، تدوین اپیزود 10 از «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» را با موضوع پلیسی آغاز کرده است. در این اپیزود بازیگرانی چون نیلوفر شهیدی، مهدی امینی خواه، افشین سنگ چاپ، امید زندگانی، علی اصغر طبسی، بهار ارجمند و نبی ا... پیرهادی به ایفای نقش پرداختند.

 

همچنین اپیزود بعدی و 11 از این سریال به دلیل مشکلات مالی متوقف شده است و گروه تولید در این مدت زمان بدست آمده تا اعلام تولید اپیزود 11، فرصت خوبی را در اختیار دارند تا بتوانند قسمت‌های قبلی را در بخش فنی (تدوین و صداگذاری) به پایان برسانند.

تاکنون صداگذاری 7 قسمت از سریال «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» انجام شده و در هر کدام از این اپیزودها بازیگران مختلفی بازی می‌کنند.

به گزارش فارس، سریال «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» به تهیه کنندگی محمدهادی پروین در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی در حال تولید است و برای پخش از شبکه آی فیلم سیما در نظر گرفته شده است. نگارش این سریال را نیز گروهی از نویسندگان برعهده دارند.

عوامل این سریال عبارتند از:تصویربردار: ناصر محمود کلایه، صدابردار: مسعود شاهوردی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: نرجس ابراهیمی، مدیر تولید: وحید مرادی، تدوینگر: مهدی جودی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، انتخاب بازیگران: افشین سنگ چاپ، طراح و اجرای گریم آقا: امید گلزاده، عکاس: هانیه رستمی، جلوه های ویژه: آرش آقابیک، مدیر تدارکات: یوسف آقایی، منشی صحنه: شیما باقری.

انتهای پیام/

http://fna.ir/JN0VFV