دستگاه قضایی از تولید حمایت می‌کند

دستگاه قضایی از تولید حمایت می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، جمال انصاری عصر یکشنبه در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهارداشت: در تشکیل هیئت های د

به گزارش خبرنگار مهر، جمال انصاری عصر یکشنبه در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهارداشت: در تشکیل هیئت های داوری هرگز قصد نداریم موازی کاری صورت گیرد بلکه هدف حمایت بیشتر از تولید است.

وی افزود: رویکرد دستگاه قضایی حمایت از مدیران دولتی و تولیدکنندگان بخش خصوصی است تا کار تولید با سرعت بیشتری صورت گیرد و مشکلات کمتر شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین یادآورشد: در فرآیند فعالیت های تولیدی و اقتصادی عزم جدی داریم به تولیدکنندگان کمک کنیم تا شرایط بهتری برای سرمایه گذاری ایجاد شود.

انصاری گفت: امروز ترکیبی از مسئولان دولتی، بخش خصوصی و قضات و افراد تاثیرگذار و اتاق بازرگانی حضور دارند تا بتوانیم به رویکرد مشترکی در حمایت از تولید برسیم.  

قزوین در حوزه اقتصادی صاحب سبک است

وی بیان کرد: استان قزوین در حوزه اقتصادی صاحب سبک است و بسترهای سرمایه گذاری در آن به خوبی فراهم شده و از نظر کمیت وکیفیت می تواند نقش مهمی در حوزه اقتصادی ایفا کند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین یادآورشد: قرار گرفتن دستگاه قضایی در کنار تولیدکنندگان اتفاق خوبی است که می تواند نتایج مطلوبی در حوزه تولید داشته باشد و به پیشگیری از مشکلات منجر شود.

وی بیان کرد: دولت عزم جدی دارد از سرمایه گذاری حمایت کند و این پشتیبانی در قالبهای مختلف مانند حمایت قانونی و قضایی صورت می گیرد تا آرامش و امنیت برای سرمایه گذاران واقعی فراهم شود.

انصاری یادآورشد: اگر تولیدکنندگان دچار مشکلات قضایی و حقوقی شوند و برای آنها پرونده تشکیل شود دیگر خروج از مشکلات این بخش سخت و زمان بر است لذا باید تلاش کنیم قبل از بروز مشکل از این روند ممانعت کنیم تا تولیدکننده مجبور به حضور در دستگاه قضایی نشود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اظهارداشت: تلاش می کنیم سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در فراز ونشیب های مشکلات حقوقی دچار آسیب نشوند و فقط دغدغه تولید داشته باشند.