رحمت: رشیدی خودسرانه اسامی ما را حذف کرده است/ با هزینه موی‌تای بازیکنان سبک خود را اعزام می‌کند

رحمت: رشیدی خودسرانه اسامی ما را حذف کرده است/ با هزینه موی‌تای بازیکنان سبک خود را اعزام می‌کند

محمد قائد رحمت عضو تیم ملی موی‌تای در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دلیل عدم اعزام به مسابقات بازی‌های آسیایی ساحلی و
محمد قائد رحمت عضو تیم ملی موی‌تای در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دلیل عدم اعزام به مسابقات بازی‌های آسیایی ساحلی ویتنام، اظهار داشت: اواخر شهریور ماه سال جاری قرار است یک دوره مسابقات بازی‌های آسیایی ساحلی قرار است برگزار شود که موی‌تای نیز جزو این مسابقات است. به همین دلیل 6 ماه قبل مسابقات انتخابی قهرمانی کشور از سوی مسئولان انجمن موی‌تای برگزار شد و 6 نفر برتر برای اعزام به این رقابت‌ها انتخاب شدند، اما در فاصله کمتر از دو ماه شاهد هستیم که رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی خودسرانه دست به تغییرات در ترکیب اعزامی زده است.

وی در ادامه افزود: گویا رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی جدیدا یک سبکی را به نام خود ثبت کرده است که اصلا هیچ کسی در ایران از این سبک شناختی ندارد گویا او تصمیم گرفته تعدادی از ورزشکاران خود را به این مسابقات اعزام کنند. به همین دلیل دو نفر از ورزشکاران ما را از اعزام به این مسابقات خط زده و به صحنه ورزشکاران سبک شخصی خود اضافه کرده است.

نماینده تیم ملی موی‌تای در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: سبکی که رشیدی اختراع کرده قرار است 6 نماینده در این مسابقات داشته باشد. برای همه ما عجیب است سبکی که به هیچ عنوان در ایران شناخته نشده چطور بدون برگزاری مسابقات انتخابی قرار است راهی بازی‌های المپیک رزمی شود. متاسفانه رشیدی باز هم تخلف کرده و ما پیگیر این موضوع هستیم تا مسئولان ورزش جوابگوی این موضوع باشند.

قائدرحمت در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت: خیلی برای ما عجیب است؛ نماینده وزن 57 کیلوگرم در مسابقات قهرمان کشور در رده یک هشتم از ادامه مبارزه کردن انصراف داد و حالا جایگزین فردی شده که در قهرمانی کشور همه حریفان خود را شکست داد. حالا همین بازیکن که از ادامه مسابقات انصراف داده بود در وزن 54 کیلوگرم قرار است راهی ویتنام شود. مسعود مینایی نماینده وزن 71 کیلوگرم اصلا در انتخابی‌ها حضور نداشت. حالا شاهدیم که با تصمیم رئیس فدراسیون‌ ورزش‌های رزمی یک سهمیه به او اختصاص داده شده است. ما 6 ماه شبانه‌روز تمرین کرده‌ایم اما با سلیقه شخصی رئیس فدراسیون از اعزام به مسابقات حذف شدیم. سوال ما این است آیا رشیدی به انتخابی که زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی برگزار شده است اعتقاد دارد یا خیر؟ اگر اعتقاد دارد چرا در اعزام نفرات به مسابقات دخالت کرده است.

انتهای پیام/س

http://fna.ir/CAQPF5