شهر در فراق «شهید جمهور» سیاهپوش است

شهر در فراق «شهید جمهور» سیاهپوش است

به گزارش همشهری آنلاین؛ شهرداری تهران از لحظه اعلام خبر شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش، در سراسر شهر بنرهای و تابلوهای این شهدا را برافراشت تا یاد و

به گزارش همشهری آنلاین؛ شهرداری تهران از لحظه اعلام خبر شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش، در سراسر شهر بنرهای و تابلوهای این شهدا را برافراشت تا یاد و خاطرشان جاودان شود. حتی با گذشت نزدیک به یک هفته از این خبر دردناک، همچنان در بیشتر معابر شهری این تابلوها نمایان است.

همچنین شهرداری تهران در روز تشییع پیکر این عزیزان در پایتخت سنگ تمام گذاشت و شهر را کاملا سیاهپوش و آماده این مراسم کرد. اتوبان‌ها، خیابان‌های اصلی، معابر فرعیف میدان‌ها، مترو، ایستگاه‌های اتوبوس و بسیاری از نقاط مختلف شهر گواه این موضوع است.

به عنوان نمونه می توان به بنرهای و تابلوهای نصب شده در مناطق مختلف تهران اشاره کرد: در منطقه ۸ شهرداری بیش از ۱۴۰ تخته پرچم در معابر نصب و سیاهپوش کرد. شهرداری منطقه ۲، با نصب ریسه های مشکی و بنرهای تسلیت در معابر بزرگراهی و پل های عابر پیاده، این قسمت از شهر را هم مزین به عکس این شهدا کرد.

در این میان شهرداری منطقه ۲۲ هم همزمان با شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان و هیئت همراه اقدامات گسترده ای در فضاسازی شهری این محدوده غربی پایتخت صورت انجام داد. نصب ۵۵۰ عدد پرچم مشکی بر روی میل پرچم، نصب ۸۰ عدد پرچم ایران بر روی میل پرچم‌ها و نصب ۳ ابر پرچم مشکی بر روی میل پرچم بزرگ از سوی اداره زیباسازی منطقه صورت گرفته است.

این اقدامات در تمام مناطق شهری تهران از سوی شهرداری ها انجام شده و تنها به عنوان نمونه به چند مورد اشاره شد. در حال حاضر همچنان بیشتر نقاط شهر در غم از دست دادن رئیس جمهور فقید سیاهپوش است و تابلوهای شهر با عکس این شهدا مزین است.