فلاح: هنوز تکلیف سریال «آب» مشخص نیست/پوراحمد مشغول نگارش

فلاح: هنوز تکلیف سریال «آب» مشخص نیست/پوراحمد مشغول نگارش

«محمود فلاح» تهیه کننده سریال «آب» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت:‌ هنوز در بخش بودجه با س
«محمود فلاح» تهیه کننده سریال «آب» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت:‌ هنوز در بخش بودجه با سازمان صدا و سیما به توافق نرسیدیم چراکه باید بودجه مشخصی را به ما اعلام کنند و به دلیل جابه جایی‌های موجود در بخش مدیریتی این سازمان باید دست نگه داریم.

وی ادامه داد:‌ در حال حاضر به این دلیل که بخش مهمی از داستان این سریال در استان اصفهان می‌گذرد، مشغول صحبت و هماهنگی‌ها با شهرداری اصفهان هستیم که متاسفانه جواب قطعی را از آنها دریافت نکردیم.

تهیه کننده سریال «مختارنامه» با اشاره به اینکه تصمیم سازمان صدا و سیما برای تولید این سریال هنوز مشخص نیست نیز بیان داشت: هنوز هیچ ارگانی به صورت مشخص و قطعی درباره تولید این سریال به ما نظری ارائه نکردند و بر همین اساس نیز تکلیف این سریال برای حضور در تلویزیون و یا شبکه نمایش خانگی معلوم نیست.

فلاح درباره نگارش متن‌های این مجموعه نیز گفت: کیومرث پوراحمد همراه با یک نویسنده دیگر مشغول به نگارش سریال «آب» هستند و هنوز متن به طور کامل نوشته نشده است.

سریال «آب» مشکلات و معضلات ناشی از آب در ایران را از زمان قاجار تا الان و مسیری که تا امروز توسط این معضل طی شده را در قالب یک درام و قصه اجتماعی به تصویر می‌کشد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/VY1EEC