قدر موقعیت هایمان را ندانستیم/ هنوز روی کاغذ شانس ماندن داریم

قدر موقعیت هایمان را ندانستیم/ هنوز روی کاغذ شانس ماندن داریم

به گزارش خبرنگار مهر، هومن افاضلی در نشست خبری پس از باخت یک بر صفر نفت تهران مقابل پدیده مشهد گفت: بازی امروز پیچیده بود. خوب بازی کردیم ولی قدر ندان

به گزارش خبرنگار مهر، هومن افاضلی در نشست خبری پس از باخت یک بر صفر نفت تهران مقابل پدیده مشهد گفت: بازی امروز پیچیده بود. خوب بازی کردیم ولی قدر ندانستیم و باختیم. وقتی گل نمی زنیم، گل می خوریم.

وی خاطرنشان کرد: ما دو بازی سخت داریم که باید انجام دهیم. البته کار بسیار سختی برای باقی ماندن در لیگ داریم اما روی کاغذ هنوز شانس داریم و باید برای دو دیدار باقیمانده تلاش کنیم تا در لیگ برتر بمانیم.

سرمربی نفت تهران درباره عملکرد شاگردان خود تصریح کرد سعی کردیم نفراتی را به بازی بیاوریم که در این شرایط حساس بتوانند به تیم کمک کنند. وقتی انرژی بازیکن در زمین تحلیل می رود، باید این سطح انرژی را بالا نگه داریم. حتی هاشم بیک زاده که کمی مصدوم بود را بیرون نیاوردیم. او هم با غیرت بازی کرد. متاسفانه استرس داریم و همین امر روی کارمان تاثیر گذاشت. درباره بازی نکردن آل کثیر هم باید بگویم این موضوع به برنامه ریزی تیم برمی گردد. سعی می کنیم انگیزه همه بازیکنان را حفظ کنیم و کسانی که بتوانند بیشتر به تیم کمک کنند را به زمین می فرستیم. شما باید کنار تیم باشید تا بتوانید این طور تصمیم بگیرید. هشت هفته است نبردیم. در تمام آن ها هم او بازی کرده اما تاثیر نگذاشته است.

افاضلی در پاسخ به این سوال که در دو هفته پایانی امیدی به بقا در لیگ برتر دارید اظهار داشت: باید استرس بازیکنان کم شود. باید از نظر روانی و انرژی بازیکنان را در سطح بالا نگه داریم. باید همه به ما کمک کنند و ناامید نشوند. هر چند که اخیراً باشگاه در برخی از مسائل کمک هایی به تیم کرده است.حالا روی کاغذ شانس داریم و ما باید باز هم تلاش کنیم.