مدارکمان را به AFC می دهیم/ چند بازیکن راه آهن کم فروشی کردند

مدارکمان را به AFC می دهیم/ چند بازیکن راه آهن کم فروشی کردند

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم حسن زاده مالک باشگاه خونه به خونه در خصوص تصمیم این باشگاه مبنی بر کناره گیری از فینال جام حذفی اظهار داشت: ما از قبل می دا

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم حسن زاده مالک باشگاه خونه به خونه در خصوص تصمیم این باشگاه مبنی بر کناره گیری از فینال جام حذفی اظهار داشت: ما از قبل می دانستیم که پشت پرده اتفاقاتی در حال افتادن است و یک بازی قبل به فدراسیون فوتبال هشدار دادیم اما گوش شنوایی نبود. لذا بنا به خواسته هواداران مان و به نشانه اعتراض تصمیم به کناره‌گیری از فینال جام حذفی گرفتیم تا صدای اعتراض ما شنیده شود.

وی با اشاره به پیروزی پر گل نساجی برابر راه آهن گفت: فیلم بازی و مدارک لازم در اختیار ما می باشد و این مدارک تبانی در این بازی را اثبات می کند. چند بازیکن تیم راه آهن در این بازی کم فروشی کردند و داور هم به راحتی در همان نیمه نخست برای این تیم پنالتی گرفت. ما برق شیراز را با تفاضل یک گل بردیم اما مطمئنم که اگر ما ۵ گل هم به برق شیراز می زدیم نساجی به راه آهن گل های بیشتری می زد.

مالک باشگاه خونه به خونه در خصوص تهدید سازمان لیگ نسبت به این باشگاه بیان داشت: سازمان لیگ کاری نمی تواند بکند فوقش جریمه می کند و ما جریمه را می دهیم. تاکید دارم که نتیجه دیدار نساجی و راه آهن طبیعی نبود. من خوشحالم که یک تیم مازندرانی بعد از ۲۴ سال به لیگ برتر آمد اما این بازی تبانی بود.

حسن زاده گفت: خودم مستقیما به آقایان تاج و حمیسی مراجعه کردم و نسبت به داوری ها هشدار دادم. نساجی مقابل صبا هم تبانی کرد و شش گل زد. راه آهن در یکی دو بازی اخیر یک بر صفر شکست خورده بود.