نشست معاون علمي رييس جمهور با اعضاي هيئت علمي دانشگاه اميرکبير

نشست معاون علمي رييس جمهور با اعضاي هيئت علمي دانشگاه اميرکبير

تهران / واحد مرکزی خبر/ علمی 1393/08/10 نشست معاون علمی و فناوری رییس جمهور با رییس، اعضای هیئت علمی و روسای پژوهشکده های دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در ا
تهران / واحد مرکزی خبر/ علمی 1393/08/10
نشست معاون علمی و فناوری رییس جمهور با رییس، اعضای هیئت علمی و روسای پژوهشکده های دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر؛ این نشست با هدف بررسی راه های تعامل و همکاری علمی و پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با معاونت علمی و فناوری رییس جمهور و همچنین ارائه گزارش از پیشرفت اجرای طرح های کلان ملی برگزار شد.
رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این نشست تجاری سازی و به کارگیری نتایج تحقیقات در طرح های کلان را از راهبردهای اساسی این دانشگاه بیان کرد.
سید احمد معتمدی افزود: این دانشگاه هم اکنون دارای 32 مرکز تحقیقات و 16 قطب علمی و تمرکز بیشتر برنامه های دانشگاه نیز بر موضوع اقتصاد دانش بنیان است.
همچنین در این نشست اعضای هیئت علمی و روسای پژوهشکده های دانشگاه صنعتی امیرکبیر به بیان نکاتی درباره ایجاد زیرساخت های موردنیاز، تجهیز کارگاه ها و آزمایشگاه ها، ایجاد مراکز رشد دانشگاهی، توسعه و صادرات نرم افزار و تسریع اعطای مجوز به شرکت های دانش بنیان پرداختند.
تصویر دارد