نماینده اراک:ائتلاف آمریکا برای مبارزه با داعش حباب گونه و مشکوک است

نماینده اراک:ائتلاف آمریکا برای مبارزه با داعش حباب گونه و مشکوک است

اراک - ایرنا - نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: ائتلاف مبارزه با داعش از سوی آمریکا و غرب اقدامی حباب گونه و مشکوک است. ...

"حسن آصفری" روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: داعش و گروهگ های تروریستی خشن در سوریه و عراق دست پرورده غرب هستند و با چراغ سبز آمریکا و هم پیمانانش حیات گرفته اند.
وی توضیح داد: وزیر امور خارجه آمریکا سه سال قبل در تور گردشگری منطقه خاورمیانه با شرکت در جلسات متعدد برای گروه های تروریستی نظیر جبهبه النصره و داعش کمک جمع آوری کرد و هدفش این بود که در پوشش این گروهها اهداف استکباری خود را در کشورهای منطقه دنبال کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا و هم پیمانانش اگر حسن نیت بر مبارزه با تروریست دارند بایستی جلوی اعزام نیرو و قشون کشی به عراق و سوریه را بگیرند تا رگ حیات و کمک به تروریست ها را قطع کنند.
آصفری عنوان کرد: جریانهای تروریستی در هر جای جهان و با هر مشی و روشی نباید قدرت بگیرند و از نظر افکار عمومی جهان رفتارهای صاحبان قدرت با این گروهکها نباید چندگانه باشد.
وی توضیح داد: بین گروهک داعش با تروریست های آفریقای مرکزی ، القاعده ،جبهه النصره یا منافقین ایران تفاوتی نیست و اینکه کشور عراق منافقین را از لیست تروریستها خارج کرده و یا در مقطعی از داعش حمایت و در مقطع دیگر تصمیم به براندازی آن دارد، جای سووال دارد.ک/3
560/559