هروی: کاراته برای مسئولان ورزش مهم است/ بازدید سجادی از اردو روحیه ما را بالا برد

هروی: کاراته برای مسئولان ورزش مهم است/ بازدید سجادی از اردو روحیه ما را بالا برد

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ نصرالله سجادی معاون امور قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان صبح امروز به صورت سرزده از اردوی تیم ملی کاراته بازد
به گزارش خبرگزاری فارس،‌ نصرالله سجادی معاون امور قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان صبح امروز به صورت سرزده از اردوی تیم ملی کاراته بازدید کرد.

معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در این بازدید سرزده با حسن طباطبایی سرپرست فدراسیون گفتگو کرد و از او درباره شرایط اردو و تیم ملی کاراته سئوالاتی پرسید.

شهرام هروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد بازدید سرزده سجادی از اردوی تیم ملی کاراته، گفت: همین که در آستانه آغاز بازی‌های المپیک مسئولان ورزش از اردوی تیم ملی کاراته بازدید می‌کنند این موضوع خیلی برای ما حائز اهمیت است؛ چرا که در حال حاضر فضای ورزش کشورمان المپیکی است و زمان بسیار کمی تا آغاز المپیک باقی ماندها ست، اما شاهدیم مسئولان ورزش از اردوی تیم ملی کاراته که المپیکی نیست بازدید می‌کنند. این رفتارها روحیه همه ما را بالا می‌برد.

وی در ادامه افزود: وقتی معاون ورزش قهرمانی از اردوی تیم ملی بازدید می‌ کند این یعنی کاراته برای آنها مهم است. وقتی در شرایط فعلی مسئولان ورزش از شرایط تیم ملی کاراته مطلع می‌شوند در واقع مسئولیت ما سنگین‌تر می‌شود. اینکه پیشکسوتان، مربیان، قهرمانان سابق از تیم ملی در این مدت حمایت کرده‌اند باعث شده تا این حمایت‌ها فضای کاراته را آرام کند. حالا شاهدیم که مسئولان بالا رتبه وزارت ورزش نیز کاراته را به این صورت حمایت می‌کنند.

سرمربی تیم ملی کاراته در ادامه خاطرنشان کرد: مسلما کاراته برای مسئولان وزارت ورزش و جوانان مهم است. کاراته در بازی‌های آسیایی سرآمد ورزش‌ها بوده و همیشه مدال‌های خوبی را کسب کرده است. این حمایت‌ها نشان می‌دهد که کاراته همیشه در بورس بوده است.

وی در پایان صحبت‌های خود، عنوان کرد: کاراته خانواده بسیار بزرگی دارد و همیشه شاهد بودیم در رویدادهای بزرگ کشور با درخشش خود بزرگی کرده است. امیدوارم این حمایت‌ها همچنان ادامه داشته باشد تا روحیه ملی‌پوشان بالا برود و در مسابقات جهانی اتریش افتخارات دوره گذشته را تکرار کند.

انتهای پیام/س

http://fna.ir/AZRZIX