پاسخگویی سریع تر آبفا به ساکنان جنوب و جنوب غرب تهران
همشهری آنلاین - سامانه ۱۲۲ با هدف پاسخگویی به مشترکان آبفا راه اندازی شده و شهروندان می توانند سوال ها، مشکلات و خواسته های خود از مدیران را با این سا
همشهری آنلاین - سامانه ۱۲۲ با هدف پاسخگویی به مشترکان آبفا راه اندازی شده و شهروندان می توانند سوال ها، مشکلات و خواسته های خود از مدیران را با این سامانه در میان بگذارند. اما مدت زمان انتظار زیاد بود برای کاهش این بازه زمانی در محدوده آبفای منطقه ۵، دفتر سامانه ۱۲۲ راه اندازی شده تا پاسخگوی به مشترکان باشد. این دفتر با حضور مدیرعامل آبفای منطقه ۵ بههمراه معاونین و مدیران حوزههای مختلف در این منطقه راهاندازی شد تا خدماترسانی و رسیدگی به درخواستهای مردمی با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.
در مراسم راهاندازی این سامانه، مدیرعامل آبفای منطقه ۵ در توضیح اهمیت فعالسازی سامانه ۱۲۲ گفت: با راهاندازی این بستر، فرآیند دریافت، ثبت و پیگیری درخواستها، حوادث و شکایات مشترکین بهصورت متمرکز و شبانهروزی انجام خواهد شد.
محمد تقی حسین زاده افزود: استقرار سامانه ۱۲۲ موجب افزایش دقت در پاسخگویی، کاهش زمان رسیدگی به مشکلات مشترکین و ارتقای شفافیت در فرآیند ارائه خدمات خواهد شد.
وی همچنین بر ضرورت استفاده واحدهای عملیاتی، فنی و خدمات مشترکین از ظرفیت این سامانه برای تسریع رسیدگی به مأموریتها تأکید کرد.
منطقه ۵ آبفای تهران مناطق ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۷، ۱۸ و۲۱ شهرداری را تحت پوشش دارد.
