پایان کارگاه طر احی گرافیکی حمایت از کاروان المپیکی/تقدیر و تشکر هاشمی از رئیس جمهور

پایان کارگاه طر احی گرافیکی حمایت از کاروان المپیکی/تقدیر و تشکر هاشمی از رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک طی پیامی از تصویب آیین نامه استخدامی قهرمانان المپی
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک طی پیامی از تصویب آیین نامه استخدامی قهرمانان المپیک و پارالمپیک از دکتر روحانی رئیس جمهور و هیات دولت محترم تقدیر و تشکر کرد.

در متن نامه تقدیر و تشکر کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک آمده است:

جناب آقای دکتر حسن روحانی

رییس جمهور محترم

 احتراما؛ توجه به اینکه اشتغال قهرمانان ورزشی همواره یکی از دغدغه های مسئولین ورزش و بطریق اولی خود آنان بوده است،اینک موجب خرسندی است که هیات محترم وزیران در پی انجام بررسی های لازم توسط کمیسیون اجتماعی دولت،با حمایت های شخص حضرتعالی که همواره عنایت ویژه ای به ورزش داشته و دارید طرح استخدام قهرمانان ورزشی بدون آزمون در دستگاههای دولتی را  تصویب و بلافاصله جهت اجرا به مبادی ذیربط ابلاغ نموده است. تردیدی نیست که چنین مصوبه ای در آستانه بازیهای المپیک 2016 برزیل باعث افزایش انگیزه ورزشکاران و دلگرمی آنان در رقابتهای ورزشی بویژه بازیهای المپیک خواهد بود. لذا بدینوسیله لازم می دانم از حضرتعالی به لحاظ توجه به ورزش و ورزشکاران که سرمایه های ملی کشور هستند و با تلاش خستگی ناپذیر خود موجبات به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در میادین بین المللی فراهم نموده و باعث سربلندی ملت شریف می شوند صمیمانه تشکر و قدر دانی نمایم.

کیومرث هاشمی

رییس کمیته ملی المپیک

 

پایان کارگاه طراحی گرافیکی حمایت از کاروان المپیکی

کارگاه طراحی گرافیکی ورزش در سومین روز برگزاری در حالی به کار خود پایان داد که مهندس کیومرث هاشمی، رییس کمیته ملی المپیک به همراه دکتر عیسی علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از فعالیت های صورت گرفته در این کارگاه بازدید کرد.

کارگاه طراحی گرافیکی به منظور ارائه طرحهایی با موضوع المپیک، کاروان المپیکی اعزامی ایران به المپیک 2016 ریو و همچنین ورزش همگانی به مدت سه روز از 20 تیرماه در مجموعه فرهنگی سرچشمه آغاز به کار کرد که دیروز 22 تیرماه به کار خود پایان داد.

در روز پایانی شرکت کنندگان حاضر با حضور مهندس کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر مجتبی عبدالهی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری، دکتر عیسی علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، عباس جدیدی و مجتبی شاکری از اعضای شورای شهر تهران روبرو شدند تا در جریان روند برگزاری کارگاه قرار گرفته و طرح های ارائه شده را مورد بازدید قرار دادند.

کارگاه طراحی گرافیکی ورزش و کاروان المپیکی ایران با حضور 88 گرافیست برجسته از سراسر کشور به منظور تهیه طرح هایی برای اکران روی سازه های فرهنگی محیطی شهر تهران برگزار شد و در نهایت طرح های هنرمندان مورد داوری اساتید قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است برگزاری این کارگاه در راستای تاکید مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بر توسعه ورزش در میان اقشار جامعه صورت گرفته و در عین حال با برگزاری این کارگاه تلاش شده در آستانه اعزام کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران به بازیهای المپیک 2016 در جهت ایجاد انگیزه و تقویت روحیه ورزشکاران و نمایندگان کشورمان و همچنین ایجاد وحدت و غرور ملی طراحی و فعالیت صورت گیرد.

گفتنی است در آستانه اعزام و آماده سازی کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران مزین به نام «کاروان امام رضا (ع)» به بازیهای المپیک ریودوژانیرو برزیل سازمان زیباسازی شهر تهران در تلاش است همزمان با این رویداد ملی در جهت بسط و ترویج فرهنگ ورزش عمومی و ترغیب شهروندان به مقوله ورزش فضای شهری را نیز همراه کند.

انتهای پیام/س

http://fna.ir/AEFNTA