چالش‌های پیش روی خانواده آخرالزمانی بررسی می‌شود

چالش‌های پیش روی خانواده آخرالزمانی بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، موسسه فرهنگی موعود عصر(عج) در یکصد و چهارمین نشست خود موضوع «خانواده آخرالزمانی؛ چالش‌های پیش رو و پیشنهادهای مصونیت‌بخش» را م
به گزارش خبرگزاری فارس، موسسه فرهنگی موعود عصر(عج) در یکصد و چهارمین نشست خود موضوع «خانواده آخرالزمانی؛ چالش‌های پیش رو و پیشنهادهای مصونیت‌بخش» را مورد بررسی قرار دهد و راهکارهای برون‌رفت از این چالش‌ها را بررسی می‌کند.

در این نشست کارشناسان حجت‌الاسلام رحیم کارگر (عضو هیئت علمی و مدیر گروه آینده پژوهی پژوهشکده مهدویت)، عقیل ملکی‌فر (کارشناس مطالعات استراتژیک: آینده‌شناسی و طراحی سیاست ها و راهبردهای بلندمدت) و اسماعیل شفیعی سروستانی (مدیرمسئول موسسه فرهنگی موعود عصر) به ایراد سخن می‌پردازند.

موضوعات مورد بررسی نشست مذکور بدین شرح است: شهوت‌گرایی و لذّت‌جویی؛ ناهنجاری خانوادگی؛ عدم احسان در خانواده؛ کثرت طلاق؛ بی‌غیرتی خانوادگی؛ زن‌پرستی؛ مانع‌تراشی در تربیت دینی فرزندان؛ آشناگریزی و همسایه‌آزاری و حرام‌خوری و آلودگی‌های اقتصادی.

یکصدو چهارمین نشست از سلسله نشست‌های فرهنگ مهدوی روز پنجشنبه ۲۸ مرداد ماه ساعت ۱۵:۳۰ در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی واقع در تهران، خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ برگزار می‌شود.

حضور در این نشست برای همه علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/BIRPNH