گوگل: با جمع‌آوری اطلاعات تبلیغات دقیق‌تری را نشانتان می‌دهیم

گوگل: با جمع‌آوری اطلاعات تبلیغات دقیق‌تری را نشانتان می‌دهیم

به گزارش فارس به نقل از بیزینس اینسایدر، این شرکت همچنین قصد دارد شیوه های متنوع تری را برای گردآوری داده در مورد ویژگی های کاربرانش به کار بگیرد تا ش
به گزارش فارس به نقل از بیزینس اینسایدر، این شرکت همچنین قصد دارد شیوه های متنوع تری را برای گردآوری داده در مورد ویژگی های کاربرانش به کار بگیرد تا شناخت کامل تری در مورد روحیات، خصوصیات شخصی و کاری و ... انها جمع آوری کند و بتواند تبلیغاتی را در معرض دید آنان قرار دهد که کاملا با نیازها و سلائقشان سازگاری داشته باشد.

اما گوگل برای انجام چنین اقداماتی و با توجه به قانون شکنی های قبلیش، چاره ای جز کسب اجازه از کاربران خود ندارد. به همین منظور قرار است در هفته های آینده کاربران گوگل شاهد نمایش پیام هایی در جیمیل یا مرورگر کروم باشند که در آنها از کاربران خواسته شده نوع جدیدی از شخصی سازی تبلیغات به نمایش درآمده را بپذیرند.

اگر شما این تغییرات را بپذیرید، گوگل از اطلاعاتی که در موردتان از طریق جستجوگر، مرورگر کروم، یوتیوب و ... گردآوری کرده برای نمایش آگهی های دقیق تر و خاص تر بهره می گیرد. گوگل با دو میلیون نفر از مالکان و طراحان سایت ها و appهای مختلف در زمینه انتشار تبلیغات آنلاین همکاری دارد.

کارشناسان امنیتی به کاربران گوگل توصیه کرده اند به منظور حفظ امنیت و حریم شخصی خود از موافقت با این درخواست گوگل که ممکن است منجر به افشای گسترده اطلاعات شخصی انها در فضای مجازی شود، خودداری کنند.

http://www.businessinsider.com.au/google-advertising-changes-2016-6

http://fna.ir/AS2K88