۲ نماینده به تعداد نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس اضافه می‌شود

۲ نماینده به تعداد نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس اضافه می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تبریز، احمد علیرضابیگی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص افزایش تعداد نمایندگان، اظهار

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تبریز، احمد علیرضابیگی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص افزایش تعداد نمایندگان، اظهارداشت:کارگروه متولی بررسی این طرح مسئله توزیع تعداد نمایندگان را به پایان رسانده و پس از بررسی در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور به صحن مجلس شورای اسلامی می‌آید.

عضوکمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این طرح ۴۰ نماینده به تعداد فعلی نمایندگان اضافه خواهد شد، بیان کرد: ۲ نماینده به تعداد فعلی نمایندگان استان آذربایجان شرقی اضافه می‌شود.

وی افزود: عجب شیر و مراغه اکنون یک نماینده دارند که در جریان اصلاحات انجام شده، یک نمیانده به این حوزه انتخابیه اضافه می‌شود.

علیرضابیگی ادامه داد: شهرستان‌های اسکو و آذرشهر که تاکنون با تبریز بودند، از شهرستان تبریز جدا می‌شوند و از این پس به عنوان یک حوزه مستقل، یک نماینده در مجلس شورای اسلامی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه حوزه هریس از اهر جدا شده و به تبریز اضافه می‌شود، افزود: تبریز همچنان ۶ نماینده در مجلس خواهد داشت.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت:شهرستان اهر نیز با شهرستان هوراند یک نماینده در مجلس خواهند داشت.