آن روی سکه مرد دیپلماسی!

آن روی سکه مرد دیپلماسی!

همشهری آنلاین: به شهادت صفحات شخصی‌اش، او دلش برای فرهنگ و هنر و ورزش هم می‌تپید. او در صفحات شخصی‌اش، هم برای بچه‌های تیم ملی فوتبال و کشتی پست می‌گذ

همشهری آنلاین: به شهادت صفحات شخصی‌اش، او دلش برای فرهنگ و هنر و ورزش هم می‌تپید. او در صفحات شخصی‌اش، هم برای بچه‌های تیم ملی فوتبال و کشتی پست می‌گذاشت و به آنها آفرین می‌گفت و هم در رسای هنر مجید انتظامی و علیرضا قربانی و امیرهوشنگ ابتهاج می‌نوشت. تبریک عید نوروز و یادمان روزهای ملی و مذهبی مثل روز خلیج فارس را هم از قلم نمی‌انداخت.

آخرین پست او در اینستاگرام هم به پاسداشت کتاب و کتابخوانی بود؛ زمانی که خودش به مصلای تهرات رفت و از نمایشگاه کتاب بازدید کرد؛ «فرصت مغتنمی حاصل شد که از سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کنم.
استقبال نیکو از کتاب و گرایش عمیق به خواندن نزد ایرانیان، مایه مباهات و نویدبخش ایرانی آگاه‌تر و آبادتر است که همان تحقق عینی شعار این دوره از نمایشگاه «بخوانیم و بسازیم» است.
همچنین در بازدید از غرفه‌های مختلف با فعالان حوزه کتاب و نشر کشورمان و شرکت‌کنندگان خارجی تبادل‌نظر داشتم و در جریان نکات مطروحه و دغدغه‌های آنان قرار گرفتم. لازم است تأکید کنم که وزارت امور خارجه در راستای تعمیق و بسط دیپلماسی عمومی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران آماده همکاری گسترده با فعالان حوزه کتاب و نهادهای ذیربط است.
از برادرم آقای دکتر اسماعیلی، وزیر محترم فرهنگ و همه دست‌اندرکاران و ناشران مشارکت‌کننده در این دوره از نمایشگاه صمیمانه تشکر می‌کنم.»

تصویر برخی از پست‌های او در اینستاگرامش چنین بود: