 
استخدام در شرکت آرمیتیس
شرکت نرم نگاران آرمیتیس جهت تکمیل کادر فروش خود در صدد استخدام 3 نفر نیروی توانمند، با تجربه و علاقه مند می باشد. ...
 
   
 به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، تخصص های مورد نیاز : توانایی های مورد نیاز: • آشنایی متوسط به زبان انگلیسی شامل توانایی درک متن و ترجمه از انگلیسی به فارسی • توانایی در مذاکره و فن بیان و مهارت های مرتبط • آشنایی با کامپیوتر و نرم افزارهای تولید و ویرایش محتوا (Word، Excel، Powerpoint) • آشنایی با مهارت ها، مفاهیم و ابزارهای آنلاین (جستجو، شبکه های اجتماعی، تالارهای گفتگو، ایجاد و مدیریت وبلاگ و ...) • آشنایی با مفاهیم اولیه بازاریابی آنلاین و ایمیل مارکتینگ • آشنایی اولیه با مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) • توان یادگیری مفاهیم جدید
 مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
 جنسیت : زن
 محل استخدام : تهران
 شرایط : اولویت ها: • فارغ التحصیلی از دانشگاه های معتبر و دانشگاه های خارجی • داشتن سابقه کار یا فعالیت مرتبط موقعیت و ساعت های کاری: • محل کار در منطقه سعادت آباد می باشد و ساعت کاری در روزهای شنبه تا چهارشنه 9 تا 5 و در روزهای پنجشنبه 9 تا 1 می باشد. اولویت ها: • فارغ التحصیلی از دانشگاه های معتبر و دانشگاه های خارجی • داشتن سابقه کار یا فعالیت مرتبط مزایا و شرایط: • یک ماه دوره آزمایشی با حقوق توافق شده • بیمه بعد از قطعی شدن همکاری بعد از دوره آزمایشی • حقوق مناسب • فعالیت در محیط کاری آرام و امن
 رشته های تحصیلی قابل قبول : مدرک تحصیلی مورد نیاز: • کارشناسی نرم افزار، صنایع یا سابقه کار مرتبط • کارشناسی ارشد MBA یا بازرگانی و یا دوره های مرتبط،
 
 **مهم: لطفا شرایط کار را مطالعه بفرمایید و در صورتیکه این موقعیت شغلی مرتبط با شما می باشد رزومه خود را برای ما ارسال کنید.**
 
 **مهم: در عنوان ایمیل ارسالی خود بنویسید: رزومه برای استخدام کارشناس فروش و در ضمن فایل رزومه خود را به نام خود ذخیره کنید**
 
 مدرک تحصیلی مورد نیاز:
 • کارشناسی نرم افزار، صنایع یا سابقه کار مرتبط
 • کارشناسی ارشد MBA یا بازرگانی و یا دوره های مرتبط
 
 
 توانایی های مورد نیاز:
 • آشنایی متوسط به زبان انگلیسی شامل توانایی درک متن و ترجمه از انگلیسی به فارسی
 • توانایی در مذاکره و فن بیان و مهارت های مرتبط
 • آشنایی با کامپیوتر و نرم افزارهای تولید و ویرایش محتوا (Word، Excel، Powerpoint)
 • آشنایی با مهارت ها، مفاهیم و ابزارهای آنلاین (جستجو، شبکه های اجتماعی، تالارهای گفتگو، ایجاد و مدیریت وبلاگ و ...)
 • آشنایی با مفاهیم اولیه بازاریابی آنلاین و ایمیل مارکتینگ
 • آشنایی اولیه با مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
 • توان یادگیری مفاهیم جدید
 
 اولویت ها:
 • فارغ التحصیلی از دانشگاه های معتبر و دانشگاه های خارجی
 • داشتن سابقه کار یا فعالیت مرتبط
 
 مزایا و شرایط:
 • یک ماه دوره آزمایشی با حقوق توافق شده
 • بیمه بعد از قطعی شدن همکاری بعد از دوره آزمایشی
 • حقوق مناسب
 • فعالیت در محیط کاری آرام و امن
 
 
 موقعیت و ساعت های کاری:
 • محل کار در منطقه سعادت آباد می باشد و ساعت کاری در روزهای شنبه تا چهارشنبه 9 تا 5 و در روزهای پنجشنبه 9 تا 1 می باشد
 
 برای اطلاع از فعالیت های شرکت لطفا سایت های www.karzar.ir و mailer.karzar.ir و didarcrm.ir و armitis.com را مشاهده بفرمایید.
 
 
 
 ارسال رزومه به آدرس پست الکترونیکی [email protected]
 
 **مهم: در عنوان ایمیل ارسالی خود بنویسید: رزومه برای استخدام کارشناس فروش و در ضمن فایل رزومه خود را به نام خود ذخیره کنید**
 
 تاریخ انقضا : 12 شهریور 1393
 بازار/110
 
