![بازیکنان گیم‌ها هد٠بعدی تبلیغات/اطلاعات گیمرها Ùروخته می‌شود](https://media.mehrnews.com/d/2017/11/06/3/2627582.jpg)
بازیکنان گیم‌ها هد٠بعدی تبلیغات/اطلاعات گیمرها Ùروخته می‌شود
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیویورک پست، Ú¯Ùته شده بازی‌های ویدیویی Ú©Ù‡ به عنوان ورزش به رسمیت شناخته شدند، از سال Û²Û°Û²Û´ وارد بازی‌های المپیک می‌شوند
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیویورک پست، Ú¯Ùته شده بازی‌های ویدیویی Ú©Ù‡ به عنوان ورزش به رسمیت شناخته شدند، از سال Û²Û°Û²Û´ وارد بازی‌های المپیک می‌شوند. اکنون یکی از مردان پشت این بازی‌ها قصد دارد Ú©Ù‡ از تبلیغات در این زمینه به عنوان یک گنج بهره بگیرد.
تد اوون، یکی از لابی‌گران برای کمیته بین‌المللی المپیک که شامل لابی برای ویدیو گیم‌ها هم می‌شود، اکنون در جستجوی راهی برای گسترش صنعت تبلیغات در بازی‌ها است.
اوون کمپانی ‌ PlayAPI را راه‌اندازی کرده که اطلاعات بازیکنان گیم‌ها را جمع‌آوری می‌کند و آن‌ها را در اختیار آگهی‌دهندگان می‌گذارد تا آنها به اهدا٠تبلیغات بدل شوند.
او به عنوان نخستین چهره‌ای Ú©Ù‡ می‌خواهد از ورزش‌های الکترونیک پول دربیاورد، Ú¯Ùته است این کمپانی تواÙÙ‚ÛŒ بین پلتÙرم‌ها Ùˆ ناشران بازی‌هاست- Ú©Ù‡ به قول خود او؛ به شیوه‌ای مبتکرانه، Ùˆ خیلی موÙقیت‌آمیز می‌تواند صنعت چندین میلیارد دلاری تبلیغات بازی‌ها را پیش ببرد.
او می‌گوید راهی Ú©Ù‡ اکنون برای تبلیغات مورد استÙاده است، اØمقانه‌است. ÙˆÛŒ می‌اÙزاید: مثلا این Ú©Ù‡ کوکاکولا همه «کال آ٠دیوتی» را برای یک ماه بخرد تا تبلیغ کرده باشد، خیلی بی‌خردانه است.
تبلیغات در بازی، تجارتی با ظرÙیت Û·.Û¸ میلیارد دلار است Ú©Ù‡ به نسبت سال Û²Û°Û°Û¶ تقریبا Û±Û°Û° برابر رشد کرده است.
اوون می‌گوید با وجود تقریبا ۲.۲ میلیارد اکانت بازیکن گیم‌ها که هر ماه اکتیو هستند، باید راه‌های بهتری برای این ورزش رسمی پیدا کرد.