بررسی شرایط اعزام پیشکسوتان به مسابقات جهانی/ پیگیری مطالبات وزنه‌برداران از باشگاه یاسین پیشرو

بررسی شرایط اعزام پیشکسوتان به مسابقات جهانی/ پیگیری مطالبات وزنه‌برداران از باشگاه یاسین پیشرو

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ دهمین نشست اعضاء شورای عالی فنی وزنه برداری، در حالی برگزار شد که اولویت بحث این
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ دهمین نشست اعضاء شورای عالی فنی وزنه برداری، در حالی برگزار شد که اولویت بحث این جلسه مربوط می شد به چگونگی تشکیل تیم ملی پیشکسوتان برای اعزام به مسابقات جهانی ونیز شرایط کمی و کیفی این رده سنی قبل از سفر به آلمان، همچنین پی گیری قانونی وضعیت مطالبات معوقه برخی ملی پوشان باشگاه یاسین پیشرو قم در فصل 94 که تا کنون با آنها تسویه نشده است!

دهمین جلسه شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری با حضور اکثر اعضاء و در نبود علی مرادی رییس فدراسیون بدلیل حضور در تورنمنت بین المللی کلمبیا، امروز یکشنبه 23 خرداد در محل جلسات این مجموعه برگزار شد. اولویت مصوبه های این جلسه مربوط بود به تیم ملی وزنه برداری پیشکسوتان و هموارتر شدن مسیر حضور این رده سنی در مسابقات جهانی2016 آلمان. همچنین پی گیری قانونی وضعیت مطالبات معوقه برخی ملی پوشان باشگاه یاسین پیش رو قم در فصل 94 که تا کنون با آنها تسویه نشده است در دستور کار جلسه قرار گرفت و در نهایت کمیته های حقوقی، انظباطی ونیز سازمان لیگ موظف شدند تا پی گیری جدی این موضوع را در دستور کار خود داده وبه صورت قانونی تمامی ابهامات موجود در این مورد خاص را به صورت ویژه بررسی و حل و فصل نمایند. برهمین اساس مهمترین مصوبات دهمین جلسه شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری به شرح زیر جمع بندی و به تصویب رسید.

 

1- مقرر گردید حداکثر تا تاریخ 29 خرداد سال 95 کمیته پیشکسوتان لیست نهایی اسامی وزنه برداران پیشکسوت خود را به منظور اعزام به مسابقات جهانی آلمان اعلام کند.

2- مصوب شد، قبل از اعزام به مسابقات جهانی آلمان، یک مرحله آزمایش دوپینگ از تمامی پیشکسوتان گرفته شود.

3- مقرر شد، یک دوره اردوی 10 روزه در شهر مراغه جهت تشکیل تیم برگزار شود.این اردو نیز برای بالا بردن سطح کیفی تحت نظر سرمربی تیم استاد محمد نصیری اجرا گردد.

4- همچنین توصیه شد تا کمیته پیشکسوتان پیگیری لازم را در جهت جذب اسپانسر برای پوشش هزینه های اعزام به آلمان بعمل آورند.

5- با نظر شورا تعیین شد تا توافق نامه اخلاقی، انضباطی و مالی تهیه و تدوین شود تا این توافق نامه قبل از اعزام تیم به رقابتهای جهانی بین ورزشکاران و کمیته پیشکسوتان منعقد گردد.

6- آخرین مورد جلسه شورای عالی فنی در خصوص رسیدگی و پی گیری برخی مشکلات ایجاد شده در پرداخت‌ها و مطالبات ورزشکاران از سوی باشگاه ورزشی یاسین پیشروی قم در فصل 94 لیگ برتر وزنه برداری بود که مقرر گردید کمیته های حقوقی و انضباطی طی مدت 10روز تمام موارد را بررسی کرده و نتایج آن را در جلسه بعدی شورا به اعضای شورای عالی فنی اعلام نمایند.همچنین مصوب شد هردو کمیته(حقوقی و انضباطی) با حضور محسن جلیلی مسئول کمیته مسابقات و لیگ فدراسیون جلسه ای را با مسئولان آن باشگاه در مدت تعیین شده برگزار کنند.

انتهای پیام/س

http://fna.ir/6G6S3S