تقسیم 6 میلیارد و 300 میلیون تومان سود سهام/ پاداش هیات مدیره 180 میلیون تومان تصویب شد

تقسیم 6 میلیارد و 300 میلیون تومان سود سهام/ پاداش هیات مدیره 180 میلیون تومان تصویب شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس؛ شرکت خصوصی آتیه داده پرداز با 5 عضو هیات مدیره حقیقی است که در مجمع عادی سالیانه خود توانسته با تحقق سود خالص 6 میلیار
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس؛ شرکت خصوصی آتیه داده پرداز با 5 عضو هیات مدیره حقیقی است که در مجمع عادی سالیانه خود توانسته با تحقق سود خالص 6 میلیارد و 300 میلیون تومانی مبلغ 21 تومان عایدی نقدی میان سهامداران خود تقسیم کند.

این شرکت در سال مالی 94 توانسته با تحقق سود عملیاتی 22 میلیارد و 815 میلیون و 400 هزار تومانی 16 درصد از کل فروش و درآمد ارایه خدمات خود را که در زمینه ارایه خدمات پیام کوتاه است، از این محل تامین کند. بهای تمام شده کالای فروش رفته در صورت های مالی دوره منتهی به پایان اسفند ماه 94 این شرکت 82 درصد از کل مبلغ فروش را به خود اختصاص می دهد.

به گزارش فارس شرکت آتیه داده پرداز با سرمایه 30 میلیارد تومانی در دوره مالی 94 توانست با وجود افزایش سرمایه دو مرحله ای  بطور خالص مبلغ 210 ریال سود نقدی محقق کرده است.

با تصویب مجمع عادی سالیانه سهامداران مبلغ یک هزار و 800 میلیون ریال به عنوان پاداش برای 5 عضو حقیقی هیات مدیره این شرکت تعیین شده است.

حق حضور ماهانه اعضای غیر موظف هیات مدیره برای سال مالی 95 نیز به ازای برگزاری حداقل یک جلسه در ماه مبلغ یک میلیون تومان به تصویب مجمع سهامداران رسیده است.

انتهای پیام/ب

http://fna.ir/PLC19E