تیم داری متین در فصل آینده هدف ماست/رایزنی با دو اسپانسر مالی

تیم داری متین در فصل آینده هدف ماست/رایزنی با دو اسپانسر مالی

مجید بذرافشان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت تیم متین صالحین ورامین اظهار داشت: بدهی های موجود باشگاه متین صالحین ورامین مانع فعال

مجید بذرافشان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت تیم متین صالحین ورامین اظهار داشت: بدهی های موجود باشگاه متین صالحین ورامین مانع فعالیت برای فصل آینده لیگ برتر والیبال شده است.

مدیر عامل تیم متین صالحین ورامین افزود: از یک ماه پیش، اقدامات اولیه برای حضور متین صالحین ورامین در فصل آینده لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور آغاز شده است.

وی با تأکید بر این نکته که به دنبال جذب اسپانسر برای تیم متین صالحین ورامین هستیم، ادامه داد: با دو گروه تجاری برای اسپانسری تیم متین صالحین ورامین در فصل آتی لیگ برتر والیبال رایزنی شده است اما بدهی های کنونی مشکل عمده باشگاه تلقی می شود.

بذرافشان گفت: به طور طبیعی اسپانسری که برای فصل آینده لیگ برتر والیبال حامی متین صالحین ورامین می شود، مجموعه بدهی های این تیم در فصل قبل را تقبل نمی کند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین ادامه داد: تلاش داریم تا تیم متین صالحین ورامین در لیگ برتر والیبال حضور داشته باشد و از ظرفیت های لازم در این راستا استفاده خواهیم کرد.