جشنواره شعر وصال برگزیدگانش را شناخت

جشنواره شعر وصال برگزیدگانش را شناخت

زهرا بختیاری نژاد شاعر و دبیر نخستین جشنواره مجازی ادبی وصال در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، از برگزاری اختتامیه این جشنواره خ
زهرا بختیاری نژاد شاعر و دبیر نخستین جشنواره مجازی ادبی وصال در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، از برگزاری اختتامیه این جشنواره خبر داد تا این جشنواره با معرفی برگزیدگان به پایان برسد.
وی درباره روند برگزاری این جشنواره گفت: جشنواره وصال جشنواره مجازی و خودجوش با موضوع رسیدن به نیازهای معنوی انسان، رسیدن به عشق، آزادگی، جاودانگی و... بود که بیش از صد نفر در آن شرکت کردند.
وی افزود: بیش از سیصد اثر به ایمیل جشنواره رسید که آثار رسیده توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفت.

بختیاری نژاد با بیان اینکه داوران جشنواره از چهره‌های برجسته‌ شعر و ادبیات هستند، اظهار داشت: عبدالرحیم سعیدی راد، غلام رضا طریقی و شهرام میرزایی به داوری آثار رسیده پرداختند که در نهایت با ارزیابی آثار پنج نفر را به عنوان برگزیده این جشنواره معرفی کردند.

به گفته دبیر جشنواره وصال، آریا معصومی، ساجده جبارپور، لعیا محمدی، سمانه احمدیان و بابک سلیم ساسانی برگزیدگان این جشنواره هستند.

گفتنی است جشنواره وصال با هدف فرهنگ سازی در زمینه نیازهای معنوی انسان و بایدها و نبایدها برای رسیدن به این نیازها و در قالب شعر نو و کلاسیک برگزار شد.

انتهای پیام/و

http://fna.ir/OAAABS