حمله عصبی در گالری سایه

حمله عصبی در گالری سایه

فرهنگ > هنر - همشهری آنلاین:سیژر عنوان نمایشگاه نقاشی‌های یک هنرمند است که جمعه (٢٧ مهر ماه) در گالری سایه افتتاح می‌شود.
فرهنگ > هنر - همشهری آنلاین:
سیژر عنوان نمایشگاه نقاشی‌های یک هنرمند است که جمعه (٢٧ مهر ماه) در گالری سایه افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا، سیژر در اصطلاح پزشکی به حمله ناگهانی عصبی اطلاق می شود که انسان در آن فاقد هرگونه هوشیاری است.

آرزو غلامی ـ نقاش ـ در بخشی از استیتمنت این مجموعه نقاشی هایش بیان می کند:«تکانه ای مهیب از اتفاقات بر انسان معاصر به مثابه یک (حمله ی عصبیِ ناگهانی) که در آن انسانِ فاقدِ هرگونه هوشیاری، یا همانند رقصنده ای زایل شده جسم خود را بی محابا به هر سو پرتاب می کند و یا در خلسه ای عمیق در درونِ خود و در فضایِ بی کرانِ فراموشی، مبهوت، تن به کما می دهد.

انسان هایی سردر گم در خود یا در دیگری؛ فرو غلتیده، بی هیچ تعلق خاطر به زمانی یا مکانی، بین دو دنیایِ واقعیت و انتزاعِ خود در رفت و آمدند؛ که گهگاه آبیِ آسمانیِ امیدی هرچند اندک در این هیاهو قصد سر برآوردن دارد.»

نمایشگاه «سیرژ» که شامل نقاشی هایی در سبک اکسپرسیونیست انتزاعی است که با تکنیک اکریلیک روی بوم نقش بسته اند و همان طور که از اندیشه نقاش برمی آید نمایانگر انسان معاصری است که سردرگم در جست و جوی خود است.

این نمایشگاه جمعه (٢٧ مهر ماه ١٣٩٧) از ساعت ١٦ تا ٢١ در گالری سایه افتتاح می شود و تا دوم آبان ماه همه روزه به نشانی کریمخان زند، خیابان سنایی میزبان علاقه مندان به هنر و هنرمندان است.