رپورتاژ آگهی رایگان با سامانه تبادل ریپورتاژ آگهی ریپکس

رپورتاژ آگهی رایگان با سامانه تبادل ریپورتاژ آگهی ریپکس

رپورتاژ آگهی چیست؟رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری یک آگهی تبلیغاتی متنی است که در واقع نوعی از تبلیغات متنی در قالب یک گزارش و خبر است. شما با انتشار رپورتاژ در سایت های پر بازدید خبری و یا مرتبط با کسب و کارتان به معرفی محصو

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری یک آگهی تبلیغاتی متنی است که در واقع نوعی از تبلیغات متنی در قالب یک گزارش و خبر است. شما با انتشار رپورتاژ در سایت های پر بازدید خبری و یا مرتبط با کسب و کارتان به معرفی محصولات و یا خدماتی که ارائه می دهید؛ می پردازید. در این متن حتما باید چند عبارت کلیدی اصلی خود را قرار دهید.

 

 

 رپرتاژ اطلاعیه‌ای است که با هدف اطلاع‌رسانی اتفاقات کسب و کار به مردم در رسانه‌های مختلف و انتشارات مرتبط و هدفمند منتشر می‌‌شود.

به جرعت می توان گفت انتشار آگهی خبری، یکی از موثرترین روش های بک لینک سازی و بهبود سئو خارجی می باشد. به این دلیل که بعد از منتشر نمودن آن در یک وب سایت یا کانال پرمخاطب، افراد زیادی بر روی عبارات کلیدی لینک دار شده مورد نظر شما کلیک خواهند نمود. شما می توانید لینک فالو (follow) تهیه کنید. در نهایت اینکه، رپورتاژ ها در نتایج گوگل رتبه خوبی را دریافت می کنند.

مزایای استفاده از رپورتاژ آگهی:

1- رویت (دیده شدن) عمومی

2- افزایش اعتبار(برند سازی)

3- بهبود سئو

4- هزینه مناسب نسبت به سایر روش های سئو خارجی و بک لینک سازی

5- رپورتاژ به عنوان یک شیوه لینک سازی دائمی محسوب می‌شود

 

سامانه تبادل رپورتاژ خبری رایگان:

اگر جز افرادی هستید که میخواید کسب و کارشون دیده بشه، یک راه بدون هزینه و تاثیرگذار اینه که از رپورتاژ آگهی رایگان استفاده کنید، تا باعث بالا رفتن ترافیک و بازدید و در نهایت افزایش سئو سایت تون بشید.

 

رپورتاژ آگهی رایگان ریپکس:

 

سامانه ریپکس یک سامانه تبادل رپورتاژ خبری رایگان می باشد که به صاحبان وب سایت های ایرانی کمک می کند به صورت کاملا رایگان رپورتاژ آگهی خود را به صورت یک خبر یا مقاله به همراه بک لینک های فالو در وب سایت های با کیفیت و دارای آتوریتی بالا منتشر نمایند و در عوض ریپورتاژ ارائه شده توسط سایر سایت هارا به دلخواه خود در وب سایتشان قرار دهند.

 

 

در ریپکس این شما هستید که انتخاب می کنید کدام متن ریپورتاژ را در وب سایت خود قرار دهید و رپورتاژ تبلیغاتی وب سایت شما در چه وب سایت هایی قرار گیرد! 

 

تاثیر رپورتاژ رایگان بر خدمات سایت

 

رپورتاژ رایگان، روی محصول و خدماتی که شما ارائه میدین، تاثیر زیادی میذاره. اگه رپورتاژ آگهی رایگان یک برند یا سایت، در سایت های پربیننده بیشتر باشه، استقبال زیاد میشه، در نتیجه تاثیر زیادی درتوسعه و رشد سایت خواهد داشت.

 

 

 شما می توانید در سامانه تبادل ریپورتاژ ریپکس بک لینک قوی و رایگان دریافت نمایید و می دانید که بک لینک یکی از عوامل های مختلف در سئو سایت می باشد. شما می توانید برای بالا بردن میزان قدرت و کیفیت رپورتاژ آگهی تان ، آن را در فضای مجازی و شبکه های مختلف انتشار بدهید و به سئو سایت خود نیز کمک کنید.

 

امکانات سامانه رپورتاژ رایگان ریپکس:

تبادل غیر مستقیم

به کمک سیستم امتیازی تبادل ریپورتاژ بین کاربران کاملا به صورت غیر مستقیم انجام می شود و به هیچ عنوان نیازی نیست که حتما ریپورتاژ سایتی که به شما بک لینک داده است را در وب سایت خود منتشر نمایید

 

نظارت 24 ساعته
سیستم مانیتورینگ 24 ساعته ریپکس به صورت هوشمند و خودکار کلیه تبادلات بین وب سایت ها را دائما کنترل می کند تا از انجام هر گونه تقلب و سوء استفاده جلوگیری نماید

 

انتخاب با شماست!

در ریپکس این شما هستید که انتخاب می کنید کدام متن ریپورتاژ را در وب سایت خود قرار دهید و رپورتاژ تبلیغاتی وب سایت شما در چه وب سایت هایی قرار گیرد!

 

کاملا منطبق با قوانین گوگل

در سامانه ریپکس هیچ گونه تبادل بک لینک مستقیم میان دو سایت انجام نمی گیرد و شما تنها مطالبی که مناسب درج در سایت خودتان می باشد را انتخاب و در وب سایت خود منتشر می کنید

 

 

سخن آخر

 

رپورتاژ  آگهی یک روش تبلیغاتی است که شما با یک تیر چند نشان می زنید. هم دل مخاطبان هدف خود را به دست می آورید و هم به برند خود اعتبار می بخشید.