عاملان راهبندان و درگیری با شهروندان در مشهد دستگیر شدند

عاملان راهبندان و درگیری با شهروندان در مشهد دستگیر شدند

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احمد نگهبان افزود: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر ایجاد درگیری و راهبندان توسط سرنشینان ۲ دستگاه

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احمد نگهبان افزود: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر ایجاد درگیری و راهبندان توسط سرنشینان ۲ دستگاه سواری سمند و پراید برای خودروهای عبوری در بولوار هاشمیه مشهد بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران کلانتری شهید نجفی مشهد با اقدامات تخصصی و کار اطلاعاتی چهار نفر از عاملان این ماجرا که در شبکه های اجتماعی بازتاب داشته را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ نگهبان افزود: در تحقیقات از متهمان مشخص شد علت این ماجرا سانحه برخورد جزئی ٢ خودرو بوده که سرنشینان آن پس از مشاجره لفظی با یکدیگر درگیر شده و یکی از آنها مصدوم شده بود.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهمان که بین ۱۸ تا ۲۷ سال سن دارند در بازجویی ها به جرم خود مبنی بر نزاع دسته جمعی و ایجاد مزاحمت برای خودروهای عبوری اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

وی افزود: خودروهای این افراد توقیف شد و چنانچه افرادی بخواهند با اقدامات خود باعث ایجاد احساس ناامنی در جامعه شوند با برخورد قاطعانه پلیس مواجه خواهند شد.