ماجرای گرفتار شدن مولایی در آسانسور دهکده بازیهای المپیک
به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، سعید مولایی جودوکار المپیکی کشورمان در مورد گرفتار شدن در داخل کابین آسانسور، گفت: دیروز در طبقه شانزدهم محلبه گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، سعید مولایی جودوکار المپیکی کشورمان در مورد گرفتار شدن در داخل کابین آسانسور، گفت: دیروز در طبقه شانزدهم محل اقامتمان در آسانسور گیر کردم. هنگامی که میخواستم برای صرف غذا به پایین ساختمان بروم، آسانسور بالا رفت و در طبقه شانزدهم خراب شد.
وی در ادامه افزود: حدود ٢٠ دقیقه ای در آسانسور فریاد میزدم که در نهایت خدمه ساختمان به همراه تعدادی از ورزشکاران کشور گینه من را از داخل این آسانسور خارج کردند.
انتهای پیام/آ
