ماجرای گرفتار شدن مولایی در آسانسور دهکده بازی‌های المپیک

ماجرای گرفتار شدن مولایی در آسانسور دهکده بازی‌های المپیک

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، سعید مولایی جودوکار المپیکی کشورمان در مورد گرفتار شدن در داخل کابین آسانسور، گفت: دیروز در طبقه شانزدهم محل
به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، سعید مولایی جودوکار المپیکی کشورمان در مورد گرفتار شدن در داخل کابین آسانسور، گفت: دیروز در طبقه شانزدهم محل اقامتمان در آسانسور گیر کردم. هنگامی که می‌خواستم برای صرف غذا به پایین ساختمان بروم، آسانسور بالا رفت و در طبقه شانزدهم خراب شد.
وی در ادامه افزود: حدود ٢٠ دقیقه ای در آسانسور فریاد می‌زدم که در نهایت خدمه ساختمان به همراه تعدادی از ورزشکاران کشور گینه من را از داخل این آسانسور خارج کردند.

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/U35KL2