نقش آموزش و پرورش در پیشرفت جامعه بی‌بدیل است

نقش آموزش و پرورش در پیشرفت جامعه بی‌بدیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از امیدیه، علی گلمرادی عصر امروز به مناسبت آغاز فصل بازگشایی مدارس در دیدار با مدیران آموزش و پرورش و معلمان مدارس این شهرستان
به گزارش خبرگزاری فارس از امیدیه، علی گلمرادی عصر امروز به مناسبت آغاز فصل بازگشایی مدارس در دیدار با مدیران آموزش و پرورش و معلمان مدارس این شهرستان اظهار کرد: امروز در هر جایی از این کره خاکی اگر موفقیت و عدم موفقیتی وجود دارد به میزان و کیفیت آموزش هایی که در آموزش و پرورش و آموزش عالی شکل می گیرد بستگی دارد و هرجا در آموزش مهارت افزایی را در کنار مطالب تئوری مورد توجه قرار دادیم توانسته ایم موفقیتی به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: در این منطقه با وجود صنایع گسترده نفت و گاز شرایط زندگی و امکانات رفاهی و خدماتی در شأن و منزلت مردم منطقه و شهرستان امیدیه نیست. در بازدیدهایی نیز که از مدارس این شهرستان به عمل آمد اگرچه رئیس آموزش و پرورش و دیگر مسؤولان از خود مایه گذاشته اند اما کمبودهایی در این شهر صنعتی وجود دارد که باید مرتفع شود.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی در مجلس خاطرنشان کرد: اگر قرار است از وضع موجود و چالش ها و مشکلات رهایی پیدا کنیم همه باید دست به دست یکدیگر داده و به هم کمک کنیم. دوران تبلیغات انتخاباتی به پایان رسیده و بالاخره انتخابی توسط مردم صورت گرفت و لطف خدا نصیب بنده شد که در خدمت مردم باشیم و متفاوت از گذشته بتوانیم کارهایی در منطقه انجام دهیم.

گلمرادی در پایان با بیان اینکه آموزش و پرورش می تواند نقش مؤثری در توسعه و رونق اقتصادی منطقه ایفا کند، متذکر شد: با به کارگیری این همه جوان و سرمایه انسانی با انرژی و پرانگیزه بیکار می توان علاوه بر تأمین اشتغال آنها، تولیدات و محصولاتی را نیز وارد بازار مصرف داخلی کرد که موجب قطع وابستگی به کشورهای خارجی و کاهش حجم واردات شود.

انتهای پیام/72029/ج30/

http://fna.ir/YI0XGP